suositelkaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syöttötuolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me hankimme tripptrapp -tuolin. Koska se oli tyylikkäimmän näköinen ja on pitkäikäinen käytössä. Tuolin jälleenmyyntiarvo on erittäin hyvä! Tuolit menee kuin kuumille kiville ja omansa saa lähes pois (n. 100 e), jos tuoli on hyväkuntoinen.
 

Yhteistyössä