Suositelkaa vaunuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odotan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odotan

Vieras
Piiitkästä aikaa saan taas alkaa hankkimaan vauvalle valmiiksi tarpeita. <3 Nyt kaipailisinkin teidän kokemuksia ja suosituksia vaunuista! Itselläni on aiemmin ollu ABC yhdistelmävaunut mutta nyt kaipaisin pikkasen "parempaa" laatua. Haluaisin vauunut joissa on koppa erikseen mutta hirveästi ei muista merkeistä ole tietoa. Eli mitkä olisi sellaiset suht edulliset ja hyvät vaunut?! Varmaan voisi löytyä käytettynäkin.

Mä liputan Ora Jovi airien puolesta. Meillä nyt kahden lapsen kestäneet, ihan mielettömän hyvät työntää, paljon tavaratilaa. Ihana, ilmava kova koppa johon mahtuu peitettä talvella ja joka hengittää kesällä/mulla talvi- ja kesävauvat).

Ihan parhaat lenkkeilyyn, maastossa menee kuin unelma. Ulkona nukutukseen aivan loistavat. Ratasosa on kanssa toimiva vanhemmalla. Hyvät suojat.

Jos meinaa vaan shoppailla ja asuu jossain hgin keskustassa niin ei ehkä kätevimmät...

Vauvatar.fi-nettikaupassa on lähes jatkuvasti pakettitarjous johon tulee mukaan hoitolaukku+sade ja hyttyssuojat... Ja sieltä siis tilasin itsekin. Oli ilmanen toimitus kotiovelle.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä liputan Ora Jovi airien puolesta. Meillä nyt kahden lapsen kestäneet, ihan mielettömän hyvät työntää, paljon tavaratilaa. Ihana, ilmava kova koppa johon mahtuu peitettä talvella ja joka hengittää kesällä/mulla talvi- ja kesävauvat).

Ihan parhaat lenkkeilyyn, maastossa menee kuin unelma. Ulkona nukutukseen aivan loistavat. Ratasosa on kanssa toimiva vanhemmalla. Hyvät suojat.

Jos meinaa vaan shoppailla ja asuu jossain hgin keskustassa niin ei ehkä kätevimmät...

Vauvatar.fi-nettikaupassa on lähes jatkuvasti pakettitarjous johon tulee mukaan hoitolaukku+sade ja hyttyssuojat... Ja sieltä siis tilasin itsekin. Oli ilmanen toimitus kotiovelle.

En hae mitään "kaupunkivaunuja". Sellaisia joissa on vauvalla hyvä nukkua on sitten kesä tai talvi, hyvä pukattavuus, fiksu ulkonäkö ja tavaratilakin on plussaa. Kuvailemasi vaunut kyllä kuulostaa juuri silti mita vaunuilta kaipailisinkin. :)

Emmaljunga duo edge..jämerät, kevyet työntää, ihanteelliset maastossa, tukevat, laadukkaat, lämpöiset näin talvella, kätevät..mitä vielä, ehdottomasti parhaat :) vaunukoppa ja ratasosa erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Odotan:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

En hae mitään "kaupunkivaunuja". Sellaisia joissa on vauvalla hyvä nukkua on sitten kesä tai talvi, hyvä pukattavuus, fiksu ulkonäkö ja tavaratilakin on plussaa. Kuvailemasi vaunut kyllä kuulostaa juuri silti mita vaunuilta kaipailisinkin. :)

Katoppas tää tarjous ja mitä kuuluu pakettiin!!!

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2100

lisäys vielä duo edgeihin..iso tavaratila, ilmastoitu koppa (talvella lämmin, kesällä viileä), integroitu hyönteissuoja, kankaissa UV-suojaus-kosteussuojatut-tuulenpitävät ja ennenkaikkea mielestäni parhaimman näköiset vaunut mitä on (lue:normaalin näköiset) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minä taas suosittelen lämpimästi Hartan Toplinea tai Teutonian Mistralia.

Orat ovat ihan käsittämättömät raskaat, jos pitää yhtään niitä nostaa.

Ei mun mielestä olleet ikinä, kahden kanssa olen niitä työnnellyt tässä 2 vuotta.

Meillä ollut Brion Kombit ja nekin on hyvät, ei voi haukkua. Mutta nyt kolmosella on Gessleinin Swingit ja ne on maaailman ihanimmat. :) Ainut miinus on pieni tavaratila eli jos tarvii sitä niin ne ei käy, mutta muuten loistavat. Itse en tarvitse isoo tavaratilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Minä taas suosittelen lämpimästi Hartan Toplinea tai Teutonian Mistralia.

Orat ovat ihan käsittämättömät raskaat, jos pitää yhtään niitä nostaa.

Ei mun mielestä olleet ikinä, kahden kanssa olen niitä työnnellyt tässä 2 vuotta.

Varmaan riippuu mihin vertaa. Kaverilla on ja siirsin niitä kerran partsilla vähän pidemmän matkan - ja se riitti...Omat meni niihin verrattuna melkein heittämällä.
Googlettamallakin selviää, että Orat on kaikkein painavimmat yhdistelmät, mitä markkinoilla on. Muissa merkeissä on melkein jälestään runko alumiinia, niissä taitaa olla teräsrunko. Ei siis mitään mutua.
(Googletin: Jovit painavat vaunuina 19,5 kg ja Mistralit 16).