Suositelkaa vaunuja myyvää nettikauppaa ja vaunuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja InCase
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

InCase

Jäsen
29.09.2011
626
0
16
Missä olis laajin valikoima? Suositelkaa jotain vaunumallia?
Etsin jotain max 650 e,sit ne sais olla näppärät kauppoihin ja hiekkateille. En yhtään tiedä mikä olisi hyvä valinta. Hinta tietenkin rajoittaa koska muuten ottaisin teutonia funyt.
Päiväunien nukkumiseen lähinnä tulisivat 1 vuoden ikään saakka. 6 kk eteenpäin laitetaan sitten esikoiselta jääneisiin matkarattaisiin(ei päiväunille mutta kaupunkiin ja muihin menoihin) jos vielä pysyvät ehjinä.

Eniten olen miettinyt että tarvinko kääntyviä etupyöriä? Kaupoissahan ne on kätevät mutta kai puoli vuotta ilmankin pärjää kun matkarattaissa on kääntyvät.
Ja missään kauppakeskuksissa ei olla kuin korkeintaan kerran kuussa. Maalla käydään paljon isovanhempien luona joten hangessa ja kurassa sujuva kulku olis tärkeetä.
Onko heittoaisa mulle tärkeämpi kuin ne kääntyvät pyörät?

Kiirekin alkaa olemaan kun LA on reilun kuukauden päästä.

ps. millanen olis toi HAUCK mitä myydään babytownissa?

Viimeksi muokattu:
Saisit kyllä Teutonia Funit tuolla hinnalla esim. mypram.de kaupasta, mutta et varmasti saa niitä kotiin ennen laskettua aikaa ja en suosittele niitä jos enemmän kuljet hangessa tai loskassa. Itselläni on ne ja meidän käytössä ovat ihan huiput, mutta me asumme kaupungissa. Niiden pienet eturenkaat muuten mahtuu yleensä jalankulkijoiden tamppaamille reiteille, koska akseliväli on se verran kapea :D

Mä olen ihastunut sellaisiin yhdistelmiin missä olisi joko vaihdettavat renkaat tai muu innovaatio mahdollistamaan monipuolista käyttöä esim. Mutsyn urban rider tai Gesslein (en muista mallia) tai Bugaboo, mutta eipä ole ollut tarvetta kun on esikoiselle ostetut Teutoniat vielä käytössä ainoina yksikkömenopeleinä :)

Niissä on tosiaan pienet pyörät... mutta se kapeus kiinnostaa. Edelliset oli 70 cm leveät kolmipyöräset joten ehkä niihin verrattuna mitkä tahansa on paremmat :D

Mutta mulla alkaa aikamoinen paniikki olla tän asian suhteen. Pari kuukautta oon miettiny ja jahkaillu kun en halua huonoja.

Mulla on Emmaljungan duo edget, en voisi kuvitellakaan ostavani vaunuja tahi rattaita, joissa on pienet renkaat, ne ei kauheen ketterästi kulje näissä kinoksissa.

Kivat nuo emmaljungat mutta liian kalliit...

Suositelkaa nyt omianne. Oon ihan ahdistunu, pitäisi varmaan mennä pari lastentarvikekirpparia kiertämään. Mutta kun tarvittaisiin kunnon kuitti niistä vaunuista missä lukis selkeesti mitä on ostettu(ja kuka), harvalta kirpparilta sellasta saa.

Kävin Babytownissa viime viikolla, ja katselin mm. Hauck-vaunuja. Ne näytti olevan kivat, samoin Skidi Herkules-kärryt oli kivoja.

Ostin sitten vaan matkarattaat (Hauck) kun meillä on jo yhdistelmät valmiina.

Siis tarvit ne vain puoleksi vuodeksi päikkäreitä varten? Siinä tapauksessa en missään nimessä ostaisi uusia minkäänlaisia vaunuja... varmaan kaikkia noita jo mainittuja löytyy kirppiksiltä pilvin pimein. Kavereilta kannattaa kans kysellä. Ja nettikaupasta ostettaessa se takuu ei välttämättä toimi yhtään sen paremmin kuin kirpparitakuu, eli ei takuuta ollenkaan.

Minulla on Emmaljungan Duo Edget. Ja on todella todella hyvät vaunut. Isot renkaat ja kulkee missä vain ;) täällä maaseudun rauhassa. Kovassa makuukopassa nukkui 11 kk.n ikäiseksi päiväunia. Lapsi on nyt 1v5kk ja meillä on nyt jo käytössä siis ratasosa. Edelleenkin nukkuu päiväunet ulkona,joten ratasosa on tilava. Minä tykkään. :)

Hintavat nuo ovat kyllä,mutta ovat kyllä hintansa arvoiset. Ja Emmaljungaa saa kyllä todella siisteinä käytettyinäkin.

Kyllä niissä päikkärit nukuttais vuoden. Mut jos 6 kk ikäsen kanssa meen ostoksille niin laitan muksun matkarattaisiin jotka on aina auton perässä. Joka päivä melkeimpä silti niitä vaunuja käyttäisin. Mut uskaltaako sitä sit vuoden käyttöä varten ostaa halpisvaunut? akjax, esprit, hauck... vai laadukkaammat ora taigat jotka edulliset mut mun silmissä tunnettuus merkkinä kertoo laadusta.

mää ostaisin hmm. sellaset missä ei käänne renkaat, jos on hyvät ja kivat matkarattaat.
ottaisin kyllä uudestaan quinnyn speedit (joggerit, iso eturengas, ilmakumit, saa adapterilla ainakin maxi cosin kaukalon, erillisen kovan kantokopan, sitten istuinosan toki)-turhamaisuudessani myin ne pois kun ne oli meillä kun keskimmäinen oli pikkanen ja TURKOOSIT hei tytöllä ;)

Yhteistyössä