SUOSITELKAA ULTRAUSPAIKKAA!

Eli olen rv 7+3 ja haluaisin todellakin käydä jo tässä vaiheessa ultrassa vain koska olen niin jännittäväinen ihminen, että onko kaikki normaalisti ja hyvin. :wave: Moni täällä näistä on samoista asioista kirjoitellut ja kysellyt, mutta nyt selkeät vastaukset jookos höperölle :hug:


Siis missä kävitte? :heart:

Kuinka nopeasti pääsee? :heart:

Paljonko maksoi hommeli? :heart:

:flower: kiitti rakkaat kanssaodottajat!

 
AAM
mistäs päin sä olitkaan :) ? se ei tosta selvinnyt ja profiilissa ei lukenut... :whistle:

pk-seudulla mä olen menossa espoon tapiolaan yksärille ja tulee 140-150 kustantamaan... ja ajan varasin kun oli viikolla 4 ja jotai.. oisin päässyt suht nopsempaankin mutta päätin et aikasintaan vkol 8
 
Helsingissä on Femeda, jossa mä olen käynyt. Maksaa Kela-korvauksen jälkeen muistaakseni n. 70-80 euroa.

Mä varasin ekan ajan kolmea viikkoa etukäteen, mut luulen että sinne saa ihan hyvin aikoja lyhyemmälläkin varoitusajalla. Kunnon hermoilijana kun aikaistin alkuperäisestä suunnitelmasta viikolla (silloin oli rv 7+1), ja uuden ajan sain viikon päästä soitosta. :)
 
Uips juu tosiaan, Helsinkiläinen mä :)

Kääk mutta jos kolmekin viikkoa soitosta odottaa joutuu, samahan mun on odottaa siihen naistenklinikan ultraääneen joka on n. rv 10. Voi hölmyysss :/ Miksi nyt vasta kunnolla ajattelen tätä.. Olen tuumaillut ja tuumaillut mutta eilisen ekan neuvolakäynnin jälkeen ja tädin sanomisen ultrausajankohdan eli noin 10 rv jälkeen tajusin vasta että enhän mä malta odottaa :( Tämä on niin jännittävää. Eikä oikein raskausoireita ole.. Tosi paljon väsymystä kyllä, aluksi oli huonompaa oloakin 5 ja 6 rv mutta nyt ei niinkään.. Onkohan kaikki mallillaan? :headwall:
 
Oman mielenrauhan takia mä siinä alkuraskauden ultrassa kävin...helpotti, ainakin hetkeksi. :whistle: Mutta siis, suosittelen ehdottomasti. Enkä usko että esmes Femedaan joutuisit kolmea viikkoa odottaa.

Kävin muuten Naistenklinikalla np-ultrassa ja se oli "vasta" rv 11+6, esikoisesta mulla oli rv13+1!!
 
Mä voin lämpimästi suositella Femedaa :) Uskon, että saat ajan jollekin lääkärille vaikka samalle päivälle, tai no, ainakin huomiselle. =) Femedaan voi varata aikoja netistä, tai sitten tietty puhelimitse. Siellä on muuten tosi isoja eroja lääkärien taksoissa, eli kannattaa vaikka kysäistä jos sinne soittelet.
 
Noniin, nyt varasin Femedaan ja aika on ensi viikon keskiviikolle eli 3.9! Vielä viikko odotusta :/ :D Mutta pieni helpotus, että nyt se o varattu. Aikaisemminkin olisi päässyt, itsesiassa jo tänään mutta 11.40 ja siihenhän en kerkeä kun olen vasta eevan asussa ja aamutoimet tekemättä. Se on Matti Mandelin joka tekee ultran, pyysin jotain "edullisemmansta" päästä olevaa. :wave: Hope kaikki menee hyvin!!!!

Kiitos jokaiselle teistä avusta, etenkin Kimallukselle ja Kesikselle, kun toitottelitte Femedaa. Ei ole kallis ja sai pian ajan, thanks. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Helsingissä on Femeda, jossa mä olen käynyt. Maksaa Kela-korvauksen jälkeen muistaakseni n. 70-80 euroa.

Mä varasin ekan ajan kolmea viikkoa etukäteen, mut luulen että sinne saa ihan hyvin aikoja lyhyemmälläkin varoitusajalla. Kunnon hermoilijana kun aikaistin alkuperäisestä suunnitelmasta viikolla (silloin oli rv 7+1), ja uuden ajan sain viikon päästä soitosta. :)
:wave: Minä myös käynyt molemmista lapsista Femedassa ja voin suositetta muillekkin. :heart:
 

Yhteistyössä