Tuossa otsikossa jo oikeastaan tulikin se tärkein eli piakkoin olisi ajankohtaista siirtää meidän nappula turvakaukalosta "isojen tyttöjen istuimeen", mutta mikä turvaistuin se nyt sitten olisi paras?
Olen katsonut autoliiton sivuilta turvaistuintestien tuloksia, mutta jotenkin tuntuu, että kaikki sellaiset merkit, joista olen kuullut,ovat pärjänneet tosi huonosti..
Antakaahan siis suosituksia hyvistä turvaistuimista! Meillä ei ole isofixia autossa joten pitäisi olla sellainen jonka saa vöillä kiinni.
Olen katsonut autoliiton sivuilta turvaistuintestien tuloksia, mutta jotenkin tuntuu, että kaikki sellaiset merkit, joista olen kuullut,ovat pärjänneet tosi huonosti..
Antakaahan siis suosituksia hyvistä turvaistuimista! Meillä ei ole isofixia autossa joten pitäisi olla sellainen jonka saa vöillä kiinni.