Suositelkaa turvaistuinta 2v muksulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caferacer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

caferacer

Jäsen
23.03.2006
121
0
16
Kempele
Istuimen osto nyt edessä

Poika 2v 12.5kg ja 83cm. Eli pienoinen on. Suositelkaa turvaistuinta mikä passaisi, ja menisi suht kauan.

Itse epäilen näitä istuimia jotka on ensin 18kg asti istuimen omilla vöillä ja sitten 18kg jälkeen vyöistuimena eli auton vöillä.

Kehukaa ja haukkukaa, mielipiteitä otetaan vastaan =)

Meillä Recaro young sport ja olen tykännyt siitä.. on siis 9-36kg lapselle tarkoitettu, saa siis autoon lopulta ihan pelkällä auton vyölläkin kii..(pelkästään naamamenosuuntaan)

Ensin meinasin ostaa sellaisen, josta saisi korokkeen, mutta ajattelin että tälläinen saattaa kuitenkin olla turvallisempi kuin sellainen, josta saa selkänojan irti.. ja niitä korokkeita ku ei oikein suositella käytettäväksi nii senkin takia tämä..
Tämä on ihan tilava, onhan niitä sellaisiakin tietysti jossa saa säädettyä leveyttä enemmänkin, mutta uskon, että tähän meiän poika mahtuu niin kauan ku on tarve.

http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/turvaistuimet/pdf.s/Young_Sport_07.pdf

Minä hankin tossa parisen kuukautta sitten Britax Evolva1-2-3 ultra istuimen ja menee 9-36 kiloon.
Aluksi 5- pistevöillä ja myöhemminn auton turvavöillä.
Hyvät pehmusteet.
Istuimen sisäleveyttä voi säätää.
Juomatelineet kummallakin puolella.
En tiedä mitä tuohon lisätä, mutta poika on ollut tyytyväinen siinä matkustaessa ja itse kanssa tyytyväinen istuimeen.

Yhteistyössä