suositelkaa tuplarattaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollamaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli Emmaljungan tupla Grizzlyt, sitä ei kai enää valmistetakaan, mutta käytettyinä niitä löytyy. Olivat hyvät ja mahtui kauppojen kassoilta ja ovista. Liikkuivat hyvin lumessa ja sohjossa. Tavaratilaan mahtui paljon tavaraa ja oli kestävä! Selkä- ja jalkatuet kääntyivät erikseen. Tosin yksi miinus oli se, että lasten naamat olivat aina menosuuntaan, eli työntösuuntaa ei voinut muuttaa. Mutta hyvät olivat!

hei! meillä on brio twinette (2005 malli). neliratasmalli, mahtuu ovista. leveys muistaakseni 74 cm. saatavana erikokoisilla renkailla. kevyet, mutta tukevat. valjaat helppokäyttöiset. kokoontaitto melko helppo. olen lukenut netistä kuinka joillakin tavarakori tippunut, mutta meillä ainakin pysynyt paikoillaan kunhan ei ylitä korin painorajaa! meillä lapset 1v9kk ja 2kk. ovat olleet kovassa käytössä nuorimmaisen syntymästä asti. päädyttiin brioihin mm. siksi että selkänojan saa kokonaan makuuasentoon, mikä on hyvä vastasyntyneelle. lapsilla kasvot menosuuntaan, mutta kurkistusluukusta voi menoa seurata koko ajan =). olen kokeillut myös kolmirattaisia, mutta ovat melko leveitä ja eivät ehkä aivan yhtä tukevia kuin nelirattaiset(minun mielestäni). hintansa väärtit(450 euroa). suosittelen!!

Yhteistyössä