Suositelkaa tukevia imetysliivejä!

Mulla on monet imetysliivit (Bravadoa, Triumphia ja Lindexin liivit), mutta yhdetkään ei ole enää hyvät. Bravadon liivit olivat imetyksen alussa hyvät ja tukevat, mutta kaikki ovat jo jääneet isoiksi. Mulla on kahdet kaarituelliset Triumphit, mutta kangas on ohutta, ja rinnat roikkuvat kaarituista huolimatta. Lindexin liivit on paksumpaa materiaalia ja kaarituelliset, niissä ongelmana on, että ne painavat rinnan viereen niin, ettei niitä voi pitää kokonaista päivää. Koko on vissiin väärä...

Liivikokoni on jotakuinkin 75-80 B tai C (liivistä riippuen). Suositelkaas jotain hyvää ja tukevaa mallia, jossa rinnat eivät roiku! :)
 
Mä tykkään kans Lindexin kaarituettomista, ne on ilman tukiakin tosi napakat ja pysyneet kuosissa piiitkän käytön jälkeenkin. Mutta koko ei todellakaan ole se, mikä olisi pitänyt Lindexin ohjeen mukaan olla...
 
Kerroin alussa väärin, eli ei noissa mun Lindexin liiveissä olekaan kaaritukia, mutta silti painavat sivusta. Taidanpa joskus ihan ajan kanssa mennä sovittamaan noita Lindexin liivejä, josko sieltä oiken mallin ja koon löytäisi.
 
Mä olen ostanut jasmin lastentarvike ja äitiytarvike-liikkeestä imetysliivejä..merkki on Anita,tosi tukevat ja hyvät liivit. Itselläni oli "parhaimmillaan" E-kuppi,ostin kaarituelliset ja tuettomat.Ihmeellistä mutta totta,kaarituettomatkin oli tukevat vaikka tukia ei ollut..ja tollaset meijerit oli kuitenki :whistle: Mitä kokeilin triumpin/H&M liivejä,niin ne ei ollut yhtään hyviä,ne ei tukenut ollenkaan.
anita.com,sieltä voi käyä kattomas...
 
Ooo
Mä tykkään kans Bravadon liiveistä. Kokeile ostaa oikean kokoiset :) Ja sit nuo Carriwell:n liivit on mulla hyvät. Kaarituista en oo tykännyt imetysliiveissä yhtään. Tissit kai muuttaa kokoaan päivänkin mittään, niin ne tuntuu aina jostain tökkivän kainaloon tms.
 
Kahden päivän käytön jälkeen pitää kans liputtaa noiden Changen liivien puolesta. Kävin eilen ostamassa kahdet yhden hinnalla kun liityin niiden klubiin. Ostin toiset semmoset puuvillaset liivit jotka on tosi hyvät yöllä, ei varsinaiset imetysliivit mutta niin mukavat yöllä. Toiset on sitte ne niiden kaarituelliset. Aika hyvä toi tarjous kun sai sitte noi kahet liivit vähä päälle 40 eurolla =)

Carriwellit meinasin tilata vielä netistä kun niin monet niitä kehuu =)
 
Changen nimeen liputan minäkin! :) Alkoi jo epätoivo iskeä, kun kiertelin vaateputiikkeja, eikä sopivia liivejä tuntunut löytyvän. Koot loppuivat melkein poikkeuksetta kesken ja mallitkaan ei ollut hyviä. Satuin vahingossa kulkemaan tämän liiviliikkeen ohi ja bongasin ikkunassa mainoksen, että kahdet liivit yhden hinnalla. Täytyihän sitä sitten sisään poiketa kurkkaamaan. Liityin samantien klubiin ja kävelin liikkeestä ulos mukanani kahdet erittäin miellyttävän tuntuiset ja hyvin istuvat imetysliivit! Ja palvelu oli todella asiantuntevaa ja mukavaa. Tampereen liikkeessä kävin. :)
 

Yhteistyössä