Suositelkaa täysjousitettua MTB-pyörää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei sillä merkillä niin väliä, katot vaan että on laadukkast osat ja mosa. Freimi on makuasia.
 
vierailija
Tarkoitan siis että voit elää selibaatissa jos haluat. En minä halua solvata tai panetella. En ole muuten koskaan haukkunut sinua henkilökohtaisesti mutta sinä olet nimitellyt minua (mm.) runkkariksi. Siinä on vaan se että sulla jää nyt hyvä pimpula käyttämättä.
Mistä sinä tiedät kuka harrastaa seksiä kenenkin kanssa🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
sepä, silläpä normijantterille on haasteelliista erottaa silmällä laadukkaat komponentit halppiskopioista
Niin tai ihan laatueroista osamerkkien välillä. Osa on tehty kestämään pidempään ja osa ei.

Esim. perusketju vs. rataketju. Kestävä ketju on rikkaampi. Voidaan käyttää esim. titaania jne..kestää myös korroosiota jne jne.

Vaatii vähän opiskelua, että tietää mitä kannattaa ostaa, mutta se opiskelu kannattaa.👍
 
vierailija
Niin tai ihan laatueroista osamerkkien välillä. Osa on tehty kestämään pidempään ja osa ei.

Esim. perusketju vs. rataketju. Kestävä ketju on rikkaampi. Voidaan käyttää esim. titaania jne..kestää myös korroosiota jne jne.

Vaatii vähän opiskelua, että tietää mitä kannattaa ostaa, mutta se opiskelu kannattaa.👍
Myös hihnaa voi käyttää. Itse vaihdoin ketjun hihnaan ja olen ollut tyytyväinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä