Suositelkaa seuranhakusivustoa

• Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti
sinna
Mikä on hyvä sivusto seuranhaun etsimiseen? Normi nettideitit kokeiltu. Siellä miehet tuntuu etsivän vaimoa. Minä haluan vain yhden, pitkäaikaisen mutta ei mitään vakavaa. Ei kyttäämistä eikä yhdessä asumista.

Kokeiltu on
Mikä on hyvä sivusto seuranhaun etsimiseen? Normi nettideitit kokeiltu. Siellä miehet tuntuu etsivän vaimoa. Minä haluan vain yhden, pitkäaikaisen mutta ei mitään vakavaa. Ei kyttäämistä eikä yhdessä asumista.

Niin, se nyt on vähän että mitä haluat. Jos haluat pelkkää seksiä niin turha sinne on kuvia laittaa. Tokihan sekin on plussaa. Jos taas etsit muillakin tasoilla toimivaa suhdetta niin silloin kunnon kuvat esiin, siitä se lähtee. Vaadi kuvat myös toiselta puolelta, ehdottomasti.

Kaikilla sivustoilla saa varmaan seuraa, jotenkin. Mutta ne kuvalliset sivustot, maksulliset, ovat ehdottomasti varmempia etsintäpaikkoja. Kirjoittelussa tietty pitää olla ehdottoman rehellinen, liika tyrkyllä oleminen, itsensä kehuminen on kyllä aika huono juttu.
Jos taas laitat kovia vaatimuksia niin sekään ei toimi. Pääasia on kuitenkin kaikilla deittisivuilla ettet satasella luota mihinkään, kehenkään sinisilmäisesti. Sieltä nimittäin saattaa tulla kakkaa silmille.
Kokemuksella voin kertoa että seuraa löytyy. Aika määrän joutuu kyllä plokkaamaan persoonia jos hyvää laatua etsit, siis pahimmassa tapauksessa.
Onnea etsintään.

Viimeksi muokattu:
Kokeiltu on
Siis jos ihan suosittelisitte sivuja.
Jotkut palstathan on paljon hiljaisempia kuin toiset.

No e-kontakti on ehdottomasti toimivin. Lisäksi toimii Mach.com.
Iskuri on pelkästään sekstailuun tarkoitettu ja miehiä tyrkyllä pilvin pimein, aivan liikaakin.
Suomi24.fi on myös kuvalliseen deittailuun hyvä.
Tossa nyt jotain......

Viimeksi muokattu:
kokemuksen syvä rintaääni
No e-kontakti on ehdottomasti toimivin. Lisäksi toimii Mach.com.
Iskuri on pelkästään sekstailuun tarkoitettu ja miehiä tyrkyllä pilvin pimein, aivan liikaakin.
Suomi24.fi on myös kuvalliseen deittailuun hyvä.
Vähän samoilla linjoilla olen. Aika hyvää juttua asiasta löytyy seuranhaku sivuja takaa. Siellä noi yllämainitut toimivat treffisivustot on esitelty tarkemmin. Sanoisin, että seuraa pitäaikaiseen mutta vapaaseen tapailuun löytyy suurimmalta osalta treffipalstoja. Aika harvassa ovat ne sivustot, joilla haettaisiin pelkästään elämänkumppania.

Viimeksi muokattu:
kokenut deittailija
Eli ilmeisesti haluat nimenomaan seksiseuraa? Siinä tapauksessa tuosta löytyy mielestäni parhaat sivustot. Varsinkin jos olet jo ne perinteisemmät sivustot kokeillut, niin kannattaa kokeilla jotain muuta välillä. Tosin, mitä näistä nyt lukee, niin ihmisten kokemukset eri sivustoista vaihtelevat aika paljon. Mutta sen olen huomannut, että elämänkumppania hakevan kannattaa liittyä siihen tarkoitetulle sivustolle ja panoseuraa hakevan kannattaa puolestaan liittyä sivustolle, joka on suunnattu panoseuran hakemiseen. Näin tuntuu seuranhaku sujuvan kaikista parhaiten ja helpoiten. Mutta kokeilemalla se loppujen lopuksi selviää, mikä on itselle sopivin vaihtoehto. Vinkkejä voi antaa, mutta varmaksi ei voi sanoa. Muutenkin nettideittailun onnistuminen riippuu niin paljon siitä, minkälainen ihminen seuraa hakee. Toisille löytyy heti paljon kumppaniehdokkaita, kun taas toiset joutuvat etsimään pidempään. Tämä on totta sivustosta huolimatta. Valitettavasi, jos seuranhaku ei suju oikein millään sivustolla, niin ehkä kannattaa hakea sille jotain muita syitä, eikä vain syyttää sivustoa.

susa
Alastonsuomi on erittäin hyvä. Mieheni kanssa on muutaman kerran haettu täältä lisä seuraa seksiin. On löydetty miehiä ja pareja. Toimii

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä