Suositelkaa sähkörintapumppua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????????

Vieras
Siinpäpä se otsikossa tulikin jo, eli haussa hyvä, toimiva, edullinen (?), suht hiljainen sähköllä toimiva rintapumppu. Mitä merkkiä ja mallia suosittelisitte?

Marketeissa myydään Ainun 65,- rintapumppua, onko sillä mitään virkaa?

Aventin sähköpumppu on mielestäni ehdoton. Järin edulliseksi sitä ei voi väittää, mutta toimintavarmuus ja käyttömukavuus ovat ihan eri luokkaa kuin esimerkiksi tuolla Ainun pumpulla. Molempia on tullut kokeiltua. Toki jos pumppua ei aio paljoa käyttää, saattaa pärjätä halvemmallakin versiolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ?????????:
Siinpäpä se otsikossa tulikin jo, eli haussa hyvä, toimiva, edullinen (?), suht hiljainen sähköllä toimiva rintapumppu. Mitä merkkiä ja mallia suosittelisitte?

Marketeissa myydään Ainun 65,- rintapumppua, onko sillä mitään virkaa?

Tuolla hinnalla (ja allekin) saat Aventin käsikäyttöisen rintapumpun. Huomattavasti parempi (tehokkaampi, nopeampi, hiljaisempi, ...) kuin Ainun sähköinen. Molempia olen käyttänyt.

mulla ei sähköisestä aventin pumpusta oo kokemusta mutta käsikäyttöinen avent on muuten hitsin hyvä joten eiköhän se sähköinenkin ja tissiosa taitaa olla sama kummassakin!!!

Kävin eilen ostamassa sen käsikäyttöisen Aventin, oli todella hyvä! Vikinää se hiukan pitää pumpatessa, mutta maitoa tulee melkein tuplamäärä verrattuna Ainun halpaan käsikäyttöiseen eikä tissitkään tule niin kipeiksi.

Vinkki tuon vikinän vähentämiseen: kokoa pumppu kun osat ovat hieman kosteita esim. keittämisen jälkeen tai suoraan sterilointilaitteesta.

Luulen kyllä, että se vikinä voi kuulua ihan rinnasta, kun maito suihkuaa...

t. Aventiin erittäin tyytyväinen o:)

Aventin käsikäyttöistä kannatan minäkin. On kokemusta siitä viimeksi ja edellisellä kerralla Ainun sähköisestä. Jälkimäisen ääni on aivan kammottava ja teho olematon.

Mä kyllä pärjäsin vallan mainiosti Ainun sähkökäyttöisellä... Vähän riippuu varmaan millaiseen käyttöön tulee, jos tarttee useasti pumpata päivän aikana niin tietty kannattaa satsata.. Mut jos pumppaa kerrankin päivässä, kannattaa hommata sähkökäyttönen, käsipelillä ei tuu ku hartiat kipeäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kyllä pärjäsin vallan mainiosti Ainun sähkökäyttöisellä... Vähän riippuu varmaan millaiseen käyttöön tulee, jos tarttee useasti pumpata päivän aikana niin tietty kannattaa satsata.. Mut jos pumppaa kerrankin päivässä, kannattaa hommata sähkökäyttönen, käsipelillä ei tuu ku hartiat kipeäksi.

Mulla on Aventin käsikäyttöinen pumppu, eikä tullut hartiat yhtään kipeäksi silloin kun pumppailin neljä-viisikin kertaa päivässä. Tosi hyvä ja tehokas pumppu!

Itse olen käyttänyt Ainun sähkökäyttöistä pumppua ollen erittäin tyytyväinen! Tätä pumppua suositeltiin jo sairaalassa kotiin lähtiessä. Ääni on kylläkin melkoinen, mutta saa vaimennettua jonkin verran pitämällä kättä siinä moottorin päällä. Ja öisin olen pumppaillut keittiössä, mahd. kaukana makkarista. ;) Mutta tuo voimakas ääni on mielestäni ollut pieni haitta, pumpun käyttömukavuuksiin verrattuna.

Yhteistyössä