Suositelkaa rintapumppua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansikki

Vieras
Arrgh! Mulla on aventin pumppu, joka olikin alkuun ihan hyvä, mutta nyt se ei enää ole tarpeeksi tehokas ja ranteet käyvät todella kipeiksi. Tarttisin varmaan sähkökäyttöisen pumpun.

Mikä merkki olisi tehokas, hiljainen ja helppokäytööinen? Ja tietysti paras?

Löytyiskö jostain käytettynä, ei ole varaa ostaa mitään kallista uutta. Vai saisiko tuohon aventin pumppuun ostettua sähköisen lisäosan?

Meillä oli Ainun/Meledan sähkökäyttöinen pumppu ja olin siihen ihan tyytyväinen. Tosin vertailupohjaa ei muuten ole, paitsi sairaalasta ihan alkuaikoina lainattu sähköpumppu, joka oli ihan yliveto. En sitten tiedä, voiko sairaalasta lainata/vuokrata pumppua muuten kuin jos vauva on sairaalahoidossa tai jos luovuttaa maitoa. Tuo Ainun pumppu ei kyllä ollut mielestäni kovin hiljainen ja vähän sai säätää sen pumppausasennon kanssa, ettei jäänyt pumppamaan tyhjää. Mutta muuten oli ihan ok.

Kirppareilla näkyy aina olevan myynnissä pumppuja, niin käsikäyttöisiä kuin sähköpumppujakin. Kannattaa kierrellä ja katsella.

Mulla on kokemusta Ainun ja Lovin käsikäyttöisistä vaan mutta pitää kehua tota Lovia, oli tosi hyvä. Mä oonki miettiny tota että myydäänkö kirpparilla pumppuja vai onko liian henk.koht tavara... mutta siis taidanki ens kuussa viedä pumpun myyntiin sinne jos kerran niitä myydään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pumppu:
Mulla on kokemusta Ainun ja Lovin käsikäyttöisistä vaan mutta pitää kehua tota Lovia, oli tosi hyvä. Mä oonki miettiny tota että myydäänkö kirpparilla pumppuja vai onko liian henk.koht tavara... mutta siis taidanki ens kuussa viedä pumpun myyntiin sinne jos kerran niitä myydään :)

Juu, aina niitä pumppuja näkyy olevan myynnissä. Osalla varmaan on myytävänä ihan käyttämättömiäkin, jos ovat ennen vauvan syntymää tulleet sellaisen hankkineeksi, mutta syystä tai toisesta ei sille ole ollut käyttöä.

Yhteistyössä