S
Saraldo
Vieras
Eli hakusessa kiva ja suht edullinen ravintola Helsingin keskustassa. Sellainen, johon kehtaa mennä ihan tavallisissakin vaatteissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:La Famiglia; tasokas ja edukas italialainen Mikonkadulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ehh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:La Famiglia; tasokas ja edukas italialainen Mikonkadulla.
Tasokas voi härregyyd
http://eat.fi/fi/helsinki/la-famiglia
odotan ap:n tarkennuksia ruokamakuu minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Rafaelloa mäkin suosittelisin. Tai sitten Stockan 6. ja 8. kerroksissa on uusia ihania ravintoloita. 6. kerroksessa on kiva lasten videohuone myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Salve Hietsussa !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ehh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:La Famiglia; tasokas ja edukas italialainen Mikonkadulla.
Tasokas voi härregyyd
http://eat.fi/fi/helsinki/la-famiglia
odotan ap:n tarkennuksia ruokamakuu minäkin
Kuule tahvo. Syön illallisia ravintoiloissa Helsingissä noin 1-3 krt vko, poltamme niihin rahaa PALJON. Myös hyvin tasokkaisiin paikkoihin. Luulen siis, että minulla on jotain rahkeita arvioida Helsingin syömäpaikkojen tasoa. La Famigliassa olen käynyt monta kertaa (lähinnä lounaalla + viinilasillisella), ja musta siinä paikassa on ok hinta -laatu suhde. Ruoka on hyvää ja edukasta, paikka on siisti ja palvelu tasokasta. Ape i käsittääkseni etsinyt mitään huippufiiniä paikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Alkuperäinen kirjoittaja dip:Rafaelloa mäkin suosittelisin. Tai sitten Stockan 6. ja 8. kerroksissa on uusia ihania ravintoloita. 6. kerroksessa on kiva lasten videohuone myös.
ÄH! Ei ku mä sekotin paikat. Mun piti sanoa Rivoletto! Siellä on ihan törkeen hyvät pizzat. Ei siis Rafaello, sitä en suosittele.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Salve Hietsussa !![]()
Peesi. Salven silakkapihvit on Hgin parhaat, on siellä muukin ruoka ihna hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ei olla tosiaan hakemassa mitään hienoa paikkaa, vaan ihan sellaista tavallista ruokaravintolaa, jonne kehtaa mennä samoissa vaatteissa kun on matkustanut junassakin =). Sellaista Rosso- tai Amarillo-tyylistä. Lapsia meillä ei ole mukana (jihuu!!), joten riittää kun viihdyn ystäväni kanssa kahdestaan. Ja siellä ei ole tarkoitus viettää koko päivää, ihan vaan syömään ja sitten shoppailemaan.