Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Ihan helsingin ja YTV buseilla kuljetaan.. Mistä päin te olette? Myös uudempiin korkeisiin juniin mahtuvat, niis käy on se tolppa enemmän toisessa reunassa, ja mataliin juniin menee heittämällä. Meilläkään ei mahdu vaunuvarastoon kun rapunpuolelta, ulko-ovi on edessä ettei mene. Meillä talo on 2004 rakennettu niin täällä nuo ovet ovat sen vaadittavan 90cm niin mahtuu asunnon ovesta sisälle ja vielä parevekkeelikän kärrmään.
Harmi etteivät teillä toimi
Helsingissä mäkin asun. Mutta aika harvoin meidän pysäkille sattuu sellainen bussi jossa on leveä se rattaidenkuljetuspaikka ja jokerilinjan busseissa on se rappunen osittain siinä rattaidenkuljetuspaikan edessä joten tosi huonosti siihen mahtuu, Mä olen se kakkiainen joka änkee tuplat bussiin niin että päättärille joutuu toinen äiti rattaineen jäämään odottamaan seuraavaa bussia... :snotty:
Mutta mä kärsin samasta toiseen suuntaan mennessä kun jään melkein aina pysäkille odottamaan seuraavaa bussia ja toivon että siihen edes mahtuisi..
muoks, mutta siis noita busseja on sisätiloilta eri mallisia, keskustassa kulkee usein ainkin 14 ja 18 joissa se ratasväli on leveä niin että siihen mahtuu ihan hyvin