Näitä ei vaan saa enään uusina ellei vimmevuoden maiila ole myymäläissä Uusissa on pikkuset minipyörtä edessä..Alkuperäinen kirjoittaja emmaljungat:Emmaljunga twin cerox, tosi kevyet ja hyvät. (Meiltä tulossa vm 04 myyntiin varmaan ensi syksynä ) Tosin mukana olevat kantopussit jäivät tosi nopeasti pieniksi, mutta olen nukuttanut kuopusta ihan vaan makuupussissa.
mikä malli x-adventuresta, vai onko noi ainoot?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:x-adventure ehottomasti. todella ketterät ja saa kaupassakin yhdellä kädellä helposti pukattua ja kääntymään saa vaivattomasti.
Tarvittais jo kesälläAlkuperäinen kirjoittaja emmaljungat:Emmaljunga twin cerox, tosi kevyet ja hyvät. (Meiltä tulossa vm 04 myyntiin varmaan ensi syksynä ) Tosin mukana olevat kantopussit jäivät tosi nopeasti pieniksi, mutta olen nukuttanut kuopusta ihan vaan makuupussissa.
Meiltä saattais liietä jo touko-kesäkuussa 2005 ceroxit joita käytetty vajaa 2vAlkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tarvittais jo kesälläAlkuperäinen kirjoittaja emmaljungat:Emmaljunga twin cerox, tosi kevyet ja hyvät. (Meiltä tulossa vm 04 myyntiin varmaan ensi syksynä ) Tosin mukana olevat kantopussit jäivät tosi nopeasti pieniksi, mutta olen nukuttanut kuopusta ihan vaan makuupussissa.
Ja edulliset!Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:X-Adventuret. Ketterät, pienet ja kaikin puolin mainiot. Suosittelen lämpimästi!
näitä mä olen hiukan kattellu, mut aika kalliit uutena =) Heitto aisa olis kyl toiveena myös, koska tavisvaunuissa mulla on sellanen ja on mielestäni kätsy.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double Wavet on koettu hyväksi käytössä. Tosi ketterät. Ilmakumipyörät ja erikseen toimivat selkänojat on. Heittoaisa...
Myö tilattiin netistä Vauvatar-liikkeestä. Tuli maksamaan 550? rattaat, yks kantokassi, hyttysverkko ja sadesuoja kaikki yhteensä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:näitä mä olen hiukan kattellu, mut aika kalliit uutena =) Heitto aisa olis kyl toiveena myös, koska tavisvaunuissa mulla on sellanen ja on mielestäni kätsy.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double Wavet on koettu hyväksi käytössä. Tosi ketterät. Ilmakumipyörät ja erikseen toimivat selkänojat on. Heittoaisa...
Niin aj kotiovelle tuotiin kaupanpäälle.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Myö tilattiin netistä Vauvatar-liikkeestä. Tuli maksamaan 550? rattaat, yks kantokassi, hyttysverkko ja sadesuoja kaikki yhteensä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:näitä mä olen hiukan kattellu, mut aika kalliit uutena =) Heitto aisa olis kyl toiveena myös, koska tavisvaunuissa mulla on sellanen ja on mielestäni kätsy.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double Wavet on koettu hyväksi käytössä. Tosi ketterät. Ilmakumipyörät ja erikseen toimivat selkänojat on. Heittoaisa...
no ei ole kalliitAlkuperäinen kirjoittaja mie:Niin aj kotiovelle tuotiin kaupanpäälle.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Myö tilattiin netistä Vauvatar-liikkeestä. Tuli maksamaan 550? rattaat, yks kantokassi, hyttysverkko ja sadesuoja kaikki yhteensä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:näitä mä olen hiukan kattellu, mut aika kalliit uutena =) Heitto aisa olis kyl toiveena myös, koska tavisvaunuissa mulla on sellanen ja on mielestäni kätsy.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double Wavet on koettu hyväksi käytössä. Tosi ketterät. Ilmakumipyörät ja erikseen toimivat selkänojat on. Heittoaisa...