Suositelkaa mulle jotain pienehköä koiraa?

Mäyris on meilläkin. Pitkäpinnainen ku mikä. Antaa muksun tehdä vaikka mitä. Mut oon kyl kuullut, että saattaa olla hyvinkin mustis isännästään. Joten sitä ei oo suositeltu lapsiperheisiin. meillä kyllä menee tosi hyvin.

Koiraa on tosi vaikea "suositella" toiselle kun kaikissa roduissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja kun asiaa vähän vielä lisää sekoittaa niin jopa joka koirakin on erilainen.

Että mä ehdottaisin että pistät paperille mitä sä haluat esim. turkin pituutta tai koiran kokoa. Sit alat katsomaan mihin ne sopis.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Säheltäjä-Siiri:
Bokseria kuulemma en vielä saa :( jotenka haluan jonkun pienehkön lapsi rakkaan haukun. Olisiko mitään ehdotuksia?

Niin siis mikset saa bokseria? Ja miksi haluaisit juuri bokserin?
Pieni koira tarvitsee myös kouluttaa ja samalla tavalla se on hallittava sekin.

Mäyräkoira voi olla liian kova pala vaikka onkin suht pieni kokoinen, oikeastaan se on vain matala. :) Se tarvitsee kovan koulutuksen sillä egoa sillä on kuin isommallakin koiralla. Itseasissa en keksi yhtä kova luontoista isoa koiraa nyt just esimerkiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
No mitä sää haet koiralta? Miksi otat koiran?
Lapsirakasta seurakoiraa joka jaksais tehdä pitkiäkin lenkkejä. Haluan koiran siksi että iltoja ei tulisi vitettyä vain tv ääressä.Salillekkaan en aina pääse kun tyttöä en voi jättää kotia.Ja onhan se nyt ihana tulla kotiin kun vastassa on iloinen hännän heiluttaja. Olen kyllä TÄYSIN Boksu ihminen mutta omakotitaloon vaasta ottaisin sen.Asumme kyllä rivitalossa nyt metsän laidalla mutta mies on sitä mieltä että se koira vastaa ok taloon. :( (että miehet osaa sitten jokus olla tylsiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa kirjautua:
Alkuperäinen kirjoittaja Säheltäjä-Siiri:
Bokseria kuulemma en vielä saa :( jotenka haluan jonkun pienehkön lapsi rakkaan haukun. Olisiko mitään ehdotuksia?

Niin siis mikset saa bokseria? Ja miksi haluaisit juuri bokserin?
Pieni koira tarvitsee myös kouluttaa ja samalla tavalla se on hallittava sekin.

Mäyräkoira voi olla liian kova pala vaikka onkin suht pieni kokoinen, oikeastaan se on vain matala. :) Se tarvitsee kovan koulutuksen sillä egoa sillä on kuin isommallakin koiralla. Itseasissa en keksi yhtä kova luontoista isoa koiraa nyt just esimerkiksi.

Mulla on kerran ollut boseri ja se TÄYSIN se rotu mun sydämeni.Siksi boksu :)

No puudeli tietty. On iloinen, lapsirakas, kiintyvä, älykäs ja sinä väsyt varmasti lenkillä ennen sitä, oli puudeli sitten pienistä pienin toy tai sitten isovilla. Suosittelisin ehkä keskikokoista villakoiraa, koska meinaat ottaa tulevaisuudessa boksun, niin ei ihan jalkoihin jää. Kääpiökin varmaan menee. Toyvilla voi olla liian riskaabeli, koska mein pikkulurjus ei ainakaan ollenkaan käsitä omaa kokoaan ja jää varmasti isomman jalkoihin, kun vetää siksakkia jaloissa ja kutsuu leikkiin.

Kääpiövillis,on ihana ja todellinen seurakoira.Jaksaa tehdä pitkiäkin lenkkejä.Ihana siinäkin mielessä kun on kuivahuulinen ja karva ei lähde.Kerran kuussa vaan pesu+kuivaus+trimmaus.Itsellä oli ensin toy-villis ja nyt on kääpiövillis,musta.

Yhteistyössä