Suositelkaa minulle työpaikka ja mistän mä saan,jos saan!

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
aikuiskoulutukset lyhyempiä,voit jatkaa sitä mikä jäi kesken,oppisopimus,iltakoulu..hmm..
itse menin hesburgeriin kun tarvin vähä omaa rahaa,mutta en halunnu viä kuitenkaa tehä kokopäivätyötä.

Nii Hesburgeriin mä voin mennä :D En mä myös halua kokopäivätyö,enkä edes voi kun toinen laps 7kk ikäinen vielä,mutta pystyn klo 4 jälkeen työskennellä ihan missä vaa.Mutta,mutta jos mä oikeasti saan joku hyvää työpaikka sitten mun äiti pysty olla kuopuksen kanssa kotona :D

maksaisin itekkin 7000e koulutuksesta,jos ois takuu et saa siltä alalta töitä. suomessa kuitenkin ton alan työt on aika vähissä. maskeeraus kiinnostaa..

paitsi et tolta alalta on tosi vaikea saada töitä jos ei ole suhteita. ja niitä pitäis luoda jo kouluaikana. ja raskas, raskas ala.

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:
aikuiskoulutukset lyhyempiä,voit jatkaa sitä mikä jäi kesken,oppisopimus,iltakoulu..hmm..
itse menin hesburgeriin kun tarvin vähä omaa rahaa,mutta en halunnu viä kuitenkaa tehä kokopäivätyötä.

Nii Hesburgeriin mä voin mennä :D En mä myös halua kokopäivätyö,enkä edes voi kun toinen laps 7kk ikäinen vielä,mutta pystyn klo 4 jälkeen työskennellä ihan missä vaa.Mutta,mutta jos mä oikeasti saan joku hyvää työpaikka sitten mun äiti pysty olla kuopuksen kanssa kotona :D

laita heseen hakemus,alkupalkka on reilu 6 egee,normaalisti reilu 8. ei mikään päätähuimaava summa,mutta rahaa kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Opiskelemaan ammattia?

Liian kauan pitäis opiskella,mull on ammatti-koulu jäänyt kesken,Suomen kieli taito aika heikko kun olin ollut jo 4 vuotta kotona,enkä enää pysty opiskelemaan niin kuin ennen kun on kaks lasta,mut mä ajatelin mennä ammatti-kouluun mikä kestää puol vuotta sieltä mä saan ammatti ja diplomi :whistle: :D paitsi se maksaa yli 5000,mut ei haitta :ashamed: jos sieltä saan jotain...

Vieras jatkaa vielä. Kun pystyt täällä kirjoottamalla keskustelemaan, ei suomenkielen taitosi ihan huono voi olla. Taidat vähätellä itseäsi :)

Opiskelemaan ammattia?

Liian kauan pitäis opiskella,mull on ammatti-koulu jäänyt kesken,Suomen kieli taito aika heikko kun olin ollut jo 4 vuotta kotona,enkä enää pysty opiskelemaan niin kuin ennen kun on kaks lasta,mut mä ajatelin mennä ammatti-kouluun mikä kestää puol vuotta sieltä mä saan ammatti ja diplomi :whistle: :D paitsi se maksaa yli 5000,mut ei haitta :ashamed: jos sieltä saan jotain...

Mistäs sä sen 5000 euroo meinaat tehdä vai oisko oikea hinta 500 euroo?

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
mä ajatelin mennä ammatti-kouluun mikä kestää puol vuotta sieltä mä saan ammatti ja diplomi :whistle: :D paitsi se maksaa yli 5000,mut ei haitta :ashamed: jos sieltä saan jotain...
Mikä ammatti? Ainakin parturin tai maskeeraajan pätevyyden voisi saada tuossa ajassa, kai. :) Se hinta on harmillinen puoli yksityisissä oppilaitoksissa.
Kyllä! =) parturin tai maskeeraaja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opiskelemaan ammattia?

Mistäs sä sen 5000 euroo meinaat tehdä vai oisko oikea hinta 500 euroo?

maskikoulu maksaa vähintään 2500?. jos yhdistetään kampaamokoulutus niin varmaan noihin summiin päästään. siis yksityisellä.

Opiskelemaan ammattia?

Vieras jatkaa vielä. Kun pystyt täällä kirjoottamalla keskustelemaan, ei suomenkielen taitosi ihan huono voi olla. Taidat vähätellä itseäsi :)
:D En usko,mun mielestäni mä olin puhunut paljon paremmin,nyt kun aloitan puhua pitäis aina mietiä ,miten mä sen sanon oikein :whistle:

Miksi kyselet täällä,mikset vaivaudu itse etsimään?Netti täynnä mahdollisuuksia ja jos tänne oot aikoinasi löytänyt tien,niin löydät sen myös kiinnostavien koulutusten luo.Ei kaikkea saa hopealautasella nenän eteen!!!

Opiskelemaan ammattia?

:D En usko,mun mielestäni mä olin puhunut paljon paremmin,nyt kun aloitan puhua pitäis aina mietiä ,miten mä sen sanon oikein :whistle:

No luulisin että kirjoittaminen on kuitenkin vaikeampaa kuin puhuminen luota itsees! Hyvin kirjoitat ni luulis puhuvankin yhtä hyvin!

Opiskelemaan ammattia?

Eihän sun tarvii miettiä meneekö se oikein. Eikös pääasia ole, että tulet ymmärretyksi ja ymmärrät muita, kuten tällä palstallakin...;)

Miksi kyselet täällä,mikset vaivaudu itse etsimään?Netti täynnä mahdollisuuksia ja jos tänne oot aikoinasi löytänyt tien,niin löydät sen myös kiinnostavien koulutusten luo.Ei kaikkea saa hopealautasella nenän eteen!!!
Tänne mä löysin tien aika helposti,kun olin tilanut koko raskaus ajan kaksplus lehti,sit ajatelin katsoa sen nettin sivu ja löysin tämä mielenkintoinen keskustelu palsta :D

Voisin hyvinkin kuvitella sinut parturiksi! Profiilin perusteella olisit itsekin hyvä mainos kauniine hiuksinesi. Taidat olla puhelias? Asiakkaat tykkäisivät varmasti murteellisesta suomenkielestäsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Voisin hyvinkin kuvitella sinut parturiksi! Profiilin perusteella olisit itsekin hyvä mainos kauniine hiuksinesi. Taidat olla puhelias? Asiakkaat tykkäisivät varmasti murteellisesta suomenkielestäsi. :)

:x :x Voi kiitos :D Kyllä olen puhelias paitsi puhun aina liika :ashamed: mies jopa halua olla jo kuuro kun ei jaksa kuunnella mua kokoajan :kieh:

No sit luulis,ettei tarvis työpaikoista kysellä täällä,vaan hakea niitä netistä.Vai pitäisikö saada lista työnantajien sähköpostiosoitteista valmiiksi tähän ketjuun ja vielä joku kirjoittamaan hakemuksia puolestasi?

No sit luulis,ettei tarvis työpaikoista kysellä täällä,vaan hakea niitä netistä.Vai pitäisikö saada lista työnantajien sähköpostiosoitteista valmiiksi tähän ketjuun ja vielä joku kirjoittamaan hakemuksia puolestasi?

Se olis kyllä hieno :D :D :D :D ,paitsi hakemus on jo valmis ,mies teki sen :x
a143.gif

Eivät lapset ole este (korkeintaan hidaste) opiskelulle, jos opiskella tosissasi haluaisit. Onnea työpaikan etsintään ja terveiset lääkäriksi opiskelevalta kolmen pienen lapsen äidiltä.

Yhteistyössä