Suositelkaa matkasänkyä!

• Viestiketjun aloittaja hilpakka
  • Ensimmäinen viesti
hilpakka
Tarvittais mökille matkasänky 10kk pojalle.

Mahdollisimman helppo kasata ja purkaa, sekä kevyehkö.

Jos muistat vielä hinnan niin se olis plussaa, paljonko käytetystä maksaisit?

mitä sänkyä ET ostaisi?

kiitos

Käytiin just eilen ostamassa matkasänkyä vajaa 4kk tytölle. Päädyttiin Brion matkasänkyyn, vaikka se maksoi vähän enemmän kuin muut. Hintaa oli 99 euroa, johon sisältyi petauspatja ja hyttysverkko, jotka molemmat kuuluvat pakettiin ja menevät sen kassin sisään, missä sänky on. Painoakin tuossa Brion matkasängyssä on vähemmän kuin esim. Carenassa. Tuossa Carenassa esim. ei myöskään ole mukana käsittääkseni hyttyssuojaa eikä sitä petaria, ja mun mielestä matkasängyn idea vähän katoaa, jos pitää sen lisäksi kantaa muitakin kamppeita mukana. Ei ole siis tuo sänky ollut vielä testauksessa, mutta eilen tuli tällaisia eroja huomattua.

joo noi 30-50e matkasängyt on ihan käteviä. Ei ne ole kauhean kevyitä kun niissä on ne mekanismit. Aika helpot mun mielestä kasata.

patja kannattaa ostaa siihen erikseen, se sängyn oma on sellanen ettei sitä voi ees patjaksi kutsua.

u
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
joo noi 30-50e matkasängyt on ihan käteviä. Ei ne ole kauhean kevyitä kun niissä on ne mekanismit. Aika helpot mun mielestä kasata.

patja kannattaa ostaa siihen erikseen, se sängyn oma on sellanen ettei sitä voi ees patjaksi kutsua.
Emmassa oli ihmeen hyvä se patja. Meillä on ollut abc sänky joskus lainassa ja siinä on ihan olematon se patja.

Alkuperäinen kirjoittaja u:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Emmassa oli ihmeen hyvä se patja. Meillä on ollut abc sänky joskus lainassa ja siinä on ihan olematon se patja.
joo toi on just joku abc tai joku sellanen... mutta ostin siihen palan vaahtomuovia, hyvin pelittää :) patjan sisään kääräisee samalla petarin, peiton ja lakanat.

onhan se totta että siitä tulee lisää kannettavaa mutta pitäshän ne liinavaateet muutenki sinne raahata.

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Käytiin just eilen ostamassa matkasänkyä vajaa 4kk tytölle. Päädyttiin Brion matkasänkyyn, vaikka se maksoi vähän enemmän kuin muut. Hintaa oli 99 euroa, johon sisältyi petauspatja ja hyttysverkko, jotka molemmat kuuluvat pakettiin ja menevät sen kassin sisään, missä sänky on. Painoakin tuossa Brion matkasängyssä on vähemmän kuin esim. Carenassa. Tuossa Carenassa esim. ei myöskään ole mukana käsittääkseni hyttyssuojaa eikä sitä petaria, ja mun mielestä matkasängyn idea vähän katoaa, jos pitää sen lisäksi kantaa muitakin kamppeita mukana. Ei ole siis tuo sänky ollut vielä testauksessa, mutta eilen tuli tällaisia eroja huomattua.
Jopas on matkasängyllä hintaa, tohon hintaanhan saa jo melkein Brion pinnasängyn perusmallin. Kyllä petari yleensä on halvemmissakin mukana, hyttysverkkoa emme ole koskaan tarvinneet.

mie
osta semmoinen missä on päädyssä vetoketjullinen luukku ts menee sitten pitempään ku lapsi pääsee itse sänkyyn ja pois. prismat myy ainakin.
hyvähän että sängyllä painoa on, muutenhan se olis ihan heppanen ku lapsi seisoo reunaa vasten!

Yhteistyössä