Suositelkaa lomakohdetta esim. Espanjassa/Portugalissa, lapsiperheelle, mielellään rauhallinen pikku kaupunki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EspanjaPortugali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EspanjaPortugali

Vieras
Olisiko kellään vinkata jotain paikkaa, joka olisi hyvä lapsiperheelle (lapset 2v ja 5v). Etsimme paikkaa, josta löytyisi kaupungin alkuperäistunnelmaa, pieniä kotoisia hotelleja, rauhallista oleskelua. Ei tarvitse olla mitään isoja hienoja hotelleja, eikä vesipuistoja tai kovaa iltamenoa.

Haluaisimme mielellään esim. Espanjaan tai Portugaliin. Italiassa ja Kreikassa käyty ja löydetty rauhalliset soppemme, mutta nyt pitäisi vaihtaa jo maata. Mielellään valmismatka, koska ei jaksa itse alkaa varaileen majoitusta ja matkoja ja hotellit olisi hyvä, että on "katsastettu" etukäteen.

Kiitos!

Costa del solilla on monta hyvää paikkaa. Älä ota Malagaa, Marbellaa tai Fuengirolaa, jos tykkäät ei-niin-turistirysästä. Itse ollaan käyty esim. Calahondassa kahdesti ja mieli tekee taas uudelleen. Lisäksi esim. Benalmadena on varmasti varteenotettava vaihtoehto.

Portugalissa lähellä Albufeiraa olen käynyt kerran, mutta silloin ei ollut vielä lapsia, joten en osannut sillä silmällä paikkaa katsoa.

Moi! Itse olen lähdössä semmoiselle valmismatkalle Espanjaan, mallorcalle :) santa ponsa on kohteena ja moni kehuu että tosi sopiva lapsiperheille. Ei ole semmone bile paikka ja rauhallista on, sillä paikkana santa ponsa on pieni.

Yhteistyössä