Suositelkaa lapsiystävällistä ravintolaa Tampereella :)

  • Viestiketjun aloittaja "oma maa mansikka"
  • Ensimmäinen viesti
"oma maa mansikka"
Ollaan menossa perheen kanssa Tampereelle ens viikolla. Kaupunki on meille tuttu vaan ajalta ennen lapsia ja nyt kaipaisin vinkkejä hyvistä ravintoloista, johon lapset ovat tervetulleita. Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
 
"Mona"
Itse en ole Tampereelta mut ollaan käyty tietty Rossossa ja sit italialaisessa Bella Moressa. Meillä vielä pienet lapset 0v,2v ja 4v et kauheen ihmeellisiin paikkoihin ei jaksa mennä..
 
"cindy"
[QUOTE="Mona";30164590]Itse en ole Tampereelta mut ollaan käyty tietty Rossossa ja sit italialaisessa Bella Moressa. Meillä vielä pienet lapset 0v,2v ja 4v et kauheen ihmeellisiin paikkoihin ei jaksa mennä..[/QUOTE]

Tarkoitit varmaan Bella Romaa?
 
trelainen
eikohan kaikkiin ravintoloihin voi mebba lasten kanssa. ehdoton suosikkini salud, espanjalaistyyppinen ravintola, ei halvimpia, n. 30e/annos mutta todella hyvaa ruokaa ja parasta on muhkea alkusalaatti/jalkkarijuusto"buffa". the grill toineb hyva, siella on palvelu ystavallista. ruokakin hyvaa. tietty amarillo monipuolinen, ido hotelliravintola missa taatudyi muitakin lapsiperheita. gringos locos myos kiva meksikolainen. maruseki 1 sushipaikka mutta en menisi omien villilapsieni kanssa hiljaisen tunnelman vuoksi :)
 
Bella Roma on kuulemma lapsiystävällinen, mutta en ole sinne vielä "uskaltautunut" koska niin paljon huonoa olen kuullut (varsinkin palvelusta).

Mutta tosiaan kyllä sitä melkein minne vaan voipi lasten kanssa mennä. American Diner on ihan kiva ja rento paikka, siä on lastenhoitohuonekin vieressä jos semmoiselle on tarvetta.

Sokoksen yläkerran kahvilassa on lastenleikkipaikka, ja siellä saa hyviä salaatti- ja pastalounaita.
 
aaapee
Kiitos kovasti vinkeistä! Käydään juu lasten kanssa useinki ulkona syömässä ihan tavallisissa paikoissa, pohdiskelin vaan että olisko Tampereella jotain paikkaa mikä olis erityisen hyvä lasten kanssa (leikkipaikka tms.).
 

Yhteistyössä