Suositelkaa kirjoja,tykkään esim.Higgins-Clark

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
eli tykkään esim. Sidney Sheldonin ja Higgins-Clarkin kirjoista, samoin kevyemmästä kirjallisuudesta (esim. Hyvä sängyssä, himoshoppaajan eka osa, kathy kellyn romaanit)
 
hyviä!!! gerritseniltä olen lukenut kaikki ja cookiltakin aika paljon. Tykkään ittekkin Higgins-Clarkin kirjoista ja samoin noita Himoshoppaajan kirjoja on tullut luettua.
 
Itsekin diggaan Higgins-Clarkia, Gerritseniä, Sheldonia ja Fieldingiä. Lisäksi hyviä on mm. Virginia Andrews, Karin Slaughter, Minette Walters, Danuta Reah, Petra Hammesfahr.
 

Yhteistyössä