Suositelkaa kestovaippoja! Ehkä sisävaippa + villahousu

  • Viestiketjun aloittaja Lilja
  • Ensimmäinen viesti
Lilja
Selailin netistä, ja tuollainen Myllymuksut sisävaippa ja villahousut siihen päälle näyttää aika näppärälle. Kivan värisiä, eikä sit tarviis enää toisia housuja siihen päälle. Onko kokemusta kellään?

Ja mikä olisi helpoin sisävaippaan: tarrat, nepparit vai se irrallinen kiinnitin?
 
Myllymuksujen bambuvaippa on :heart: Ja tosiaan villahousut,esim.HHwoolit päälle,niin se on siinä.Tarrallisia vaippoja käytetään,nepilliset onjotenkin hankalia..Näpsyllä saa kyllä ihan hyvinja tukevasti kiinni myös.
 
Lilja
Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:
Myllymuksujen bambuvaippa on :heart: Ja tosiaan villahousut,esim.HHwoolit päälle,niin se on siinä.Tarrallisia vaippoja käytetään,nepilliset onjotenkin hankalia..Näpsyllä saa kyllä ihan hyvinja tukevasti kiinni myös.
Jaa mutta tuota bambua olikin vaan L-kokoa, vai ompeleekohan ne lisää jos tilaa. Tai kai se kuviollinenkin käy.

Tietääkö kukaan noista Myllymuksujen villahousuista? Olis jotenkin kätevä tilata samasta paikasta.
 
Mää suosittelin taskuja tai ihan pienelle lapselle harsoa ja istuvaa kunnon pul vaippakuorta. Mää en kyllä lähtisi villavaipoilla ainakaan aloitteleen kestoilua, koska niistä saattaa päästä lävitse.. Helpoin kiinnike on nepparit/tarrat. Irrallinen kiinnitin on aika vaivalloinen. En käyttäisi.
 
vieras
Mä suosittelen unohtamaan villahousut ja kaikki muutkin sisävaippa-kuorivaippaviritykset ja ettimään taskuvaippoja. Aivan loistavia!

Toki jotkuttykkää enemmän villiksistä ja virityksistä, mutta mun mielestä noi taskut on vaan niin helppoja.
 
Pikkuvauvalle
Olen sisävaippojen ja villisten kannalla ehdottomasti kun aloittelee; pul-taskuvaipat ovat käteviä, mutta niissä täytyy löytää tismalleen oikea malli lapselle, jotta istuu. Yleensä taskuvaipat sopivat paremmin silloin kun vauva on jo vähän isompi. Villikset on myös pienelle mukavampia, kun ei paina eikä purista eikä ohivuotoja tule, vaikka lapsi nukkuisi kyljellään. :)
 
zxz
en tiiä onko né taskut loppupelissä niin käteviäkun niitä saa sit aina olla täyttämässä..
muksut villikset on tosi ohuet, kuin sukkahousut. meillä ne on päiväkäytössä silti pitäneet ihan hyvin. koko on pieni joten mun mielestä se s-m menee ihan pienellekin
 

Yhteistyössä