Suositelkaa keskikokoista koirarotua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Christina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkota harmaa norjanhirvikoira! =) se on iiiiiiiiiiiihana ja toooooooooosi söpö! Metsästykseen käyvä rotu mutta eihän sitä pakko ole metsälle viedä´. kyllä sopeutuu seurakoiraksi, näyttelyihin, ja agilityyn. Tokoakin voi käydä harrastamassa! Se mun lemppari on siis: HARMAA NORJANHIRVIKOIRA!! Käykää kattoo kuvia netistä! On tosi söpö ja luonne on tosi hyvän olonen, ja lempeä! joskus voi innostua jo vähän liikaakin! hieno ja hyvä rotu metsälle tai harrastuksiin! Luokittelen tämän rodun jo hiuka keskikokoa isommaksi
mutta en ole ihan varma? =) Harmaa norjanhirvikoira!
mutta on hauska ja ro

Voisko joku jo vastata? Huomaanpa että Harmaa norjanhirvikoira on metsästykseen sopeutuva rotu. Hyvin kyllä luokittelen Kultaisennoutajan ja labradorinnoutajan isoihin rotuihin, mutta voiko joku sanoa kumpi niistä on helppohoitoisempi ja enemmän sisäkoiraksi tarkoitettu? Sillä haluan luotettavan ja oppivaisen koiran. Että se on kai, joko Shetlanninpaimenkoira, kultainennoutaja tai labradorinnoutaja!

Ei vai kukaa oo hereillä? >=( No miks ei oo hereillä )=< halloo? mä oon pistäny jo 10 viestiä eikä kukaa oo vastannu! Mikä teit vaivaa? Vai nukutteko te unikeot siellä vielä? Haluun juttelu seuraa vähä enemmän. Olkaa hyvät ja vastatkaa mun viestiin! Mikä koira sopii parhaiten teini-ikäiselle? Jos suoraan sanotaan, nii miettikää sit tarkkaa! Sillä mä en helpolla anna periks jos joku uus rotu on kyseessä!

paskiaiset ei vai puhu? No mä en enää kirjota tästä lähtien yhtään viestiä tänne, ennenku joku teistä vastaa mun viesteihin kertaheitolla! Jos sellanen homma ei käy, eikä mitään kuulu, nii minä en kirjota enää yhen yhtä viestin viestiä! paskiaiset!

Ompas siinäki kovistelija! Pitää vielä haukkuu paskiaiseks niinkö? Miks sä tollasta teet? Voisit olla nyt vähän kiltimpi! Ja ois sulle pikku vinkki: Jos sun pitää alkaa noin ärsyttäväks, ja haukut muita, kun ne ei vaa haluu tollast pälättäjää tänne, nii musta ois tosi hyvä jos sä et kirjota enää viestin, viestin, viestin, viestiä! >=(

Alkuperäinen kirjoittaja Suomalainen koira:
Ompas siinäki kovistelija! Pitää vielä haukkuu paskiaiseks niinkö? Miks sä tollasta teet? Voisit olla nyt vähän kiltimpi! Ja ois sulle pikku vinkki: Jos sun pitää alkaa noin ärsyttäväks, ja haukut muita, kun ne ei vaa haluu tollast pälättäjää tänne, nii musta ois tosi hyvä jos sä et kirjota enää viestin, viestin, viestin, viestiä! >=(

Ompas siinäki kovistelija! Pitää vielä haukkuu paskiaiseks niinkö? Miks sä tollasta teet? Voisit olla nyt vähän kiltimpi! Ja ois sulle pikku vinkki: Jos sun pitää alkaa noin ärsyttäväks, ja haukut muita, kun ne ei vaa haluu tollast pälättäjää tänne, nii musta ois tosi hyvä jos sä et kirjota enää viestin, viestin, viestin, viestiä! >=( Onko pakko olla noin: TOLLO? Vaikka mäkin haukuin sua, ei sulla oo syytä haukkuu mua!

beagle vois olla yks? kokemuksena vain veljen koira,, harrastavat agilityä ja muutenkin hyvin opetettavissa, ei ole moksiskaan toisen puolet isomman koiran tekemisistä. Mutta koiria joita en suosittele on: papillon eli perhoskoira.. muuten aivan ihana koira ja lapsirakas ja muuta mutta isomman koiran kanssa on ongelmia ja karkailevat yhdessä paljon (nämä kaikki tuli omasta kokemuksesta)
p.s. Sori tuli 2v myöhässä tämä =) mut silti kiva vastata :D

Entäs novascotiannoutaja? Meillä on ollut nyt 7 vuotta tollereita. Ihania koiria! Tollereitakin on kaksi ääripäätä, toiset ovat todella aktiivisia, kun taas toiset ottavat rennosti. Tolleria minä kannatan! :)

Yhteistyössä