Suositelkaa jotain kaupunkikohdetta häämatkalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Barcelona ja Rooma varmaan ihan kivoja, mutta ovatko miten kalliita kohteita?
Onko kellää kokemusta Prahasta? Siellä kuulemma edullista, mutta jos esim haluan ostaa vaatteita itselleni ja muksuille, löytyykö kivoja ja edullisia?

[QUOTE="tiina";24465078]Barcelona ja Rooma varmaan ihan kivoja, mutta ovatko miten kalliita kohteita?
Onko kellää kokemusta Prahasta? Siellä kuulemma edullista, mutta jos esim haluan ostaa vaatteita itselleni ja muksuille, löytyykö kivoja ja edullisia?[/QUOTE]

Jos viitsit hiukan itse järjestää lomaasi niin Roomakaan ei ole kallis. Halpalento Air Balticilla tai Ryanairilla (itse olen lentänyt Air Balticilla molemmilla kerroilla kun olen Roomassa käynyt) ja sitten hotelli hiukan sivussa keskustasta, esim. Eur-alueelta. Liikkuminen keskustaan onnistuu kuitenkin bussilla ja metrolla tosi kätevästi ja halvalla kun ostaa kolmen päivän metro-bussi-lipukkeen. Eri asia sitten mitä haluaa ostaa paikan päältä tai mitä nähtävyyksiä käydä katsomassa, että paljonko rahaa niihin menee.

Praha on ihana! Romanttinen, edullinen, sopivasti näkemistä ja keskusta niin, että kävellen pääsee kaikkiin nähtävyyksiin. Vaatteita en ole shoppaillut eli niistä en osaa sanoa.

Yhteistyössä