Suositelkaa joku tositapahtumiin perustuva kirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Mulle heräsi yhtäkkiä joku into lukea kirja. Noloa myöntää, mutta koskaan en lue kirjoja :ashamed: Nancy on varmaan ainoa kirja, jonka olen lukenut.

Voisin ajatella jotain tosi tarinaa.. JOS olisi aikaa vaikka lukea.

en muista kirjailijoiden nimiä valitettavasti. perhonen lasikuvussa ja silmänräpäyksessä ovat olleet koskettavia. rakas lapseni on kanssa kovasti saanut kehuja. pidä minusta kiinni on myös koskettava tarina.

Torey Haydenin kirjat on hyviä (paitsi Auringonkukkametsä on ihan peestä). Esim. Tiikerin lapsi on hyvä.

Sit sellainen vanhempi kirja, mutta hyvä on Doris Lundin kirja Eric. Kertoo 17-vuotiaan poikansa sairastumisesta leukemiaan

itsekkin suosittelisin torey haydenin kirjoja...

toinen ehdottomasti lukemisen arvoinen on pimeän lapsi:
Kaunistelematon tositarina äitinsä julmasti nöyryyttämän pojan kipeästä kasvusta ehjäksi aikuiseksi.

En ollut enään perheenjäsen missään käytännön asiassa. Äiti oli jopa lakannut käyttämästä nimeäni ja puhui minusta vain poikana.
En saanut syödä aterioita perheen kanssa,en leikkiä veljieni kanssa enkä katsoa televisiota.Olin vanki. Koulun jälkeen tein heti kaikki taloustyöt,jotka äiti oli määrännyt minulle.Kun työt oli tehty, menin suoraan kellariin,jossa seisoin, kunnes äiti huusi minut korjaamaan ruokapöydän ja tiskaamaan astiat.Minusta oli tullut äidin orja.

Suosittelen siis Dave Pelzerin teosta,pimeän lapsi. Itse luen parhaillani toista kertaa, ja ilman itkua ei pääse läpi. Dave joutuu mm. olemaan pahimmillaan syömättä 9 päivää, äiti syöttää vauvan paskaa, juottaa klorinia(vaarallista) laittaa vessaan daven yhdessä klorittiämpärin,ja toisen myrkyn sekoituksen kanssa...
Tarina kertoo eloonjäämis kamppailusta, ja oN EHDOTTOMASTI LUKEMISEN ARVOINEN:(

Alkuperäinen kirjoittaja Pimeän poika:

Kaunistelematon tositarina äitinsä julmasti nöyryyttämän pojan kipeästä kasvusta ehjäksi aikuiseksi.

En ollut enään perheenjäsen missään käytännön asiassa. Äiti oli jopa lakannut käyttämästä nimeäni ja puhui minusta vain poikana.
En saanut syödä aterioita perheen kanssa,en leikkiä veljieni kanssa enkä katsoa televisiota.Olin vanki. Koulun jälkeen tein heti kaikki taloustyöt,jotka äiti oli määrännyt minulle.Kun työt oli tehty, menin suoraan kellariin,jossa seisoin, kunnes äiti huusi minut korjaamaan ruokapöydän ja tiskaamaan astiat.Minusta oli tullut äidin orja.

Suosittelen siis Dave Pelzerin teosta,pimeän lapsi. Itse luen parhaillani toista kertaa, ja ilman itkua ei pääse läpi. Dave joutuu mm. olemaan pahimmillaan syömättä 9 päivää, äiti syöttää vauvan paskaa, juottaa klorinia(vaarallista) laittaa vessaan daven yhdessä klorittiämpärin,ja toisen myrkyn sekoituksen kanssa...

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeän poika:

:flower:

itse ostin teoksen halvalla huuto.netistä, ja ostos ei ole kaduttanut! Ja edellä mainitussa ei läheskää kaikkea pahaa,mitä tapahtuu!

Yhteistyössä