kuka on tämä pimeä poika?Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Saako olla tragedioita? Esim. Pelzerin Pimeän poika on melko raju kuvaus (tositarina) hänen elämästään ja lapsuudestaan.
Mistä seitsemän portaan enkeli kertoo?entä liitupöly?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä myös samanlainen lukija. Kunpa muistaisi kaikki lukemansa, mutta ensin nyt tuli mieleen Frank McCourtin Seitsemännen portaan enkeli, Amerikan ihmemaassa ja Liitupölyä.
Siis Pimeän poika on kirjan nimi. Kirjoittaja on Dave Pelzer. Ja kirja kertoo siis hänen lapsuudestaan, kuinka hän eli omassa perheessään suljettuna, alistettuna ja "pahana" poikana. Kurja lapsuustarina. Luen liikaa moisia :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuka on tämä pimeä poika?Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Saako olla tragedioita? Esim. Pelzerin Pimeän poika on melko raju kuvaus (tositarina) hänen elämästään ja lapsuudestaan.
Eka osa siis seitsemännen portaan enkeli kertoo kirjailijan lapsuudesta Irlannissa, toinen osa hänen muutostaan Amerikkaan ja elämästään siellä. Kolmas osa kertoo lähinnä hänen työvuosistaan opettajana.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistä seitsemän portaan enkeli kertoo?entä liitupöly?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minä myös samanlainen lukija. Kunpa muistaisi kaikki lukemansa, mutta ensin nyt tuli mieleen Frank McCourtin Seitsemännen portaan enkeli, Amerikan ihmemaassa ja Liitupölyä.
Minä myös luin tuon joku aika sitten. Rohkea tyttö!Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:http://www.menaiset.fi/artikkelit/kulttuuri/kirjat/art1066-Nojoud-Alin-urhea-tarina.html
Tääkin kohtalo kurjuutta on tullut luettua.
Lukemisen arvoisia molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Nikki Sixx: Heroiinipäiväkirja (itse en ole sitä lukenut, mut kuullut et on hyvä)
Deborah Spungen: Nancy (kertoo sid viciousin tytöystävästä Nancy Spungenista ja on loistava kirja)
Siis jos sex, drugs & rock n' roll kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Lukemisen arvoisia molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Nikki Sixx: Heroiinipäiväkirja (itse en ole sitä lukenut, mut kuullut et on hyvä)
Deborah Spungen: Nancy (kertoo sid viciousin tytöystävästä Nancy Spungenista ja on loistava kirja)
olis kiva tietää vähän, et mistä kirjat kertoo?Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Zana Muhsen: Myyty (1994), englannin kielinen alkuteos Sold.
Miriam Ali: Lasteni tähden (1995), englannin kielinen alkuteos Without Mercy.
Zana Muhsen: Lupaus vapaudesta (1999), englannin kielinen alkuteos A Promise to Nadia.