Suositelkaa hyviä sekaihon hoitotuotteita, joilla heleä iho!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Olen siis atoopikko, eli iho on kuiva. Kasvoissa kuitenkin tyypillinen sekaiho, eli ns. t-alue rasvaisempi ja sitten posket kuivemmat.
Olen monia tuotteita kokeillut, mutta olisi kiva löytää sellainen oma tuotesarja ilman tälläistä "sekakäyttöä" ;)
Olisiko jollain hyviä vinkkejä. Apteekistako kenties? Olisi ihanaa omata sellainen heleä, sileä iho vielä tälläkin iällä :whistle:

Ota pika-avuksi käyttöön Biothermin Aquasource Superserum. (puhdasta kosteutta ilman rasvaa)

Kannattaa kuitenkin atoopikkona muistaa, että iho on tosi kuiva alueittain. Sekaihon tuotteet ovat usein liian rankkoja. Tarkoitan erityisesti putsareita.

En osaa suositella mitään sarjaa mutta itse läträän naamaani jotain öljyä ainakin öisin (iho hengittää silti) ja päivisinkin jos oon kotona. Tällä hetkellä kosteusvoiteena on Lumenen hemmottelutipat (?), kotiäitinä täytyy vähän edullisempaa suosia... itse en voi käyttää ollenkaan rasvoja joissa on silikoneja tai mineraaliöljyjä, ne tukkii mun ihohuokoset totaalisti. Sellaiset jotka kosteuttaa ilman öljyjä käy ehkä kesällä kuumimpaan aikaan.

Mulla myös sekaiho ja siihen on auttanut aloe vera -geeli ja sisäisesti puhdistava aloe vera -juoma. Heleää ihoa en ole kyllä saanut silläkään. Geeli on miedosti antiseptinen ja samalla erittäin tehokas kosteuttaja. Forever living products on tuotteen nimi.

Niin ja atoopikko olen minäkin. Käsissä ja jalassa pitkään auki ollut iho parani tuolla tuotesarjalla. Lisäksi syön e-epaa.

Yhteistyössä