suositelkaa hyviä lasten talvihanskoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eila pitkäset esim prismasta. Alle ohuet villalapaset, vaikka ruskovillan jos ei itse osaa tehdä.

Noin muuten lapsen kädet saattaa olla kylmät senkin takia että lapsella on muuten kylmä. Voit koittaa myös lisätä rintakehää lämmittävää vaatetusta esim merinovillaisen aluspaidan tai kunnollisen, rintakehää lämmittävän kaulurin

Suomalaiset parhaita :-) en muista merkkiä.. alle voi tosiaan laittaa ohuemmat lapaset (löytyy kirppariltakin). Jos laihasta lapsesta kysymys, tarttee ulosmennessä vähän enemmän vaatetta kuin vilkas ja tukevampi. Mun pitäny huomioida aina tytölle enempi, ku on hentosempi kuin meidän pojat :-)

Kaikki sellaiset talvihanskat, talvivaatteet tai muut ovat hyviä, paitsi ne jossa on mikään mikä viittaa angrybirdsiin.... ja ihan vain siksi, että kyseiset possut ja linnut on NIIN NÄHTY, että niiden näkeminen yhtään missään saa aikaan inhoreaktion.

Mä oon tykännyt Jonathan Classic -rukkasista. Ne ovat pörröiset ja tosi notkeaa kangasta.

Villalapaset alla on hanurista - tekevät "paketista" heti tuhdimman ja yleensä täyttävät hanskan niin ettei siellä ole ilmaa lämmittämässä kättä. En edes tajua miten saadaan puettua monta hanskaa päällekkäin.

Yleensä paras tapa pitää kädet (ja jalat) lämpöisinä on kuitenkin huolehtia, että lapsi on muuten puettu tarpeeksi lämpimästi.

[QUOTE="vieras";29121112]Mä oon tykännyt Jonathan Classic -rukkasista. Ne ovat pörröiset ja tosi notkeaa kangasta.

Villalapaset alla on hanurista - tekevät "paketista" heti tuhdimman ja yleensä täyttävät hanskan niin ettei siellä ole ilmaa lämmittämässä kättä. En edes tajua miten saadaan puettua monta hanskaa päällekkäin.

Yleensä paras tapa pitää kädet (ja jalat) lämpöisinä on kuitenkin huolehtia, että lapsi on muuten puettu tarpeeksi lämpimästi.[/QUOTE]

sama juttu tykkään jonathanin hanskoista ja niistä pörröisistä nimeomaan!

Yhteistyössä