Suositelkaa hyviä imetysliivejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ainakin Triumphin Mamabelit,ne on sellasta sileetä kangasta,kun ainakin mulla oli niin arat rinnat että jos olis ollu kovempaa kangasta niin pahaa ois tehny :) Tueltaan on musta tosi hyvät,sulautuu ihoon,eikä tunnu että olis mitään edes päällä.Niissä ei ole mitään kaaritukea,siis rautaletkua siellä kaaressa tms,mutta neulos mikä siellä kaaressa on,niin on jämäkkä,eli kivasti tukee. Suosottelen siis niitä :)

Mä suosittelen kans kaarituettomia, sileetä kangasta olevia =) Ite pidin yötä päivää liivejä ja liivinsuojia, joten ei ainakaan kaarituet päässeet hankaamaan.
Vaikka itselläni on d-kupin rinnat, niin hyvin olen kaarituettomilla imetysliiveillä pärjännyt ja on ne liivit olleet käytössä imetyksen jälkeenkin =)

Carriwellin liivit (katso esim taikapilvi tai vauvauva) on ihania. Ovat kaarituettomia, ja paljon tukevampia kuin triumphin kaarituettomat. Mutta itse kyllä tykkään ihan kaarituellisista myös, niissä vaan se huono puoli, että täytyy aina ostaa just sopivat (menee siis paljon rahaa kun rintojen koko imetyksen aikana muuttuu) ja kaarituettomat taas menee vaikka alusta loppuun samat, kun joustavat niin kivasti. :)

Varmaan kannattaa kertoa, onko tavalliset vai isot rinnat. Itselleni en löytänyt kuin Anitan imetysliivejä (kaarituettomat ovat miellyttävämpiä) koossa F/G. Triumphit ovat vissiin pienemmissä koossa. Ja en olisi koskenut "one size fits for all" liiveihin (niihin toppeihin) millään tikullakaan, sillä en voi uskoa että tukevan liivin voi sopia niinkin erilaisille ympärysmitoille, kuin noi antavat ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Carriwell:
Carriwellin liivit (katso esim taikapilvi tai vauvauva) on ihania. Ovat kaarituettomia, ja paljon tukevampia kuin triumphin kaarituettomat. Mutta itse kyllä tykkään ihan kaarituellisista myös, niissä vaan se huono puoli, että täytyy aina ostaa just sopivat (menee siis paljon rahaa kun rintojen koko imetyksen aikana muuttuu) ja kaarituettomat taas menee vaikka alusta loppuun samat, kun joustavat niin kivasti. :)

Nämä on hyvät. Itse tykkään kyllä, että kaarituelliset tukevat paremmin. Carriwellin liivit ovat toppimalliset ja toimivat myös urheillessa.. Minä olen käyttänyt h&m:n kaarituellisia liivejä (eivät ehkä siitä kalleimmasta ja parhaasta päästä ole, mutta ihan toimivat) ja carriwellia.

Yhteistyössä