V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Dyson pölypussiton imuri. On hiukka hintava, mut älyttömän hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Dyson pölypussiton imuri. On hiukka hintava, mut älyttömän hyvä!
peesii
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
Alkuperäinen kirjoittaja pölypunkki:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
Sä oot käsittäny jotain väärin. Mattojen ulos vientiä voi pitää jäänteenä siltä ajalta kun hyviä imureita ei vielä ollut. Vai käykö teillä siivooja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
HÄH!
Mites teil sit ssivotaan???
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
HÄH!
Mites teil sit ssivotaan???
Yläkerrassa on yksi ja alakerrassa toinen robotti-imuri. Saunaosastolla on sellaiset lattiat, että lasken letkulla puhtaaksi. Ainut imuri on autotallissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...
Minä en myöskään pese pyyhkeitäni. Kun minä tulen suihkusta, olen puhtain asia koko huushollissa. Niinpä pyyhkeestä tulee vain puhtaampi, kun se koskettaa minua.
Pitäisikö pyyhkeiden muuten taipua?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Kuinka moni vielä imuroi lattioita?