Täälläkin tulee vähän väliä juttuja pankeista ja niiden myöntämistä lainoista. Meillä tällä hetkellä se tilanne, että säästetään vasta omaa varten ja asutaan nyt vuokralla. Viime vuonna keväällä oltais haluttu avata ASP-tili, mutta meiän pankkivirkailija ei halunnut sitä meille avata, koska "sen lainamäärä ei meille kuitenkaan riitä".
Nyt ollaan ajateltu mennä juttelemaan joko Nordeaan tai Sampoon, kun alkaa muutenkin tökkiä toi meiän pankin toiminta. Haluttais siis avata jokin tili, jonne tehdä säästösopimus nyt ja myöhemmin vasta ottaa se asuntolaina.
Onko kokemuksia, mikä on hyvä pankki tällä hetkellä tota säästösopimustakin ajatellen? Säästöpankki? Tapiola?
Nyt ollaan ajateltu mennä juttelemaan joko Nordeaan tai Sampoon, kun alkaa muutenkin tökkiä toi meiän pankin toiminta. Haluttais siis avata jokin tili, jonne tehdä säästösopimus nyt ja myöhemmin vasta ottaa se asuntolaina.
Onko kokemuksia, mikä on hyvä pankki tällä hetkellä tota säästösopimustakin ajatellen? Säästöpankki? Tapiola?