Suositelkaa hyvä pankki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Menia

Jäsen
05.05.2010
191
1
18
Täälläkin tulee vähän väliä juttuja pankeista ja niiden myöntämistä lainoista. Meillä tällä hetkellä se tilanne, että säästetään vasta omaa varten ja asutaan nyt vuokralla. Viime vuonna keväällä oltais haluttu avata ASP-tili, mutta meiän pankkivirkailija ei halunnut sitä meille avata, koska "sen lainamäärä ei meille kuitenkaan riitä".

Nyt ollaan ajateltu mennä juttelemaan joko Nordeaan tai Sampoon, kun alkaa muutenkin tökkiä toi meiän pankin toiminta. Haluttais siis avata jokin tili, jonne tehdä säästösopimus nyt ja myöhemmin vasta ottaa se asuntolaina.

Onko kokemuksia, mikä on hyvä pankki tällä hetkellä tota säästösopimustakin ajatellen? Säästöpankki? Tapiola?
 
No siis juurikin osuuspankkiin olemme juurikin kyllästyneitä, tai sit meiän pikkukonttorin väellä ei vaan ole ikinä se hyvä päivä, kun ollaan käymässä. S-pankki ei vissiin myönnä lainoja? Ajattelin, et helpottais sit sitä lainan saantia, kun olis samassa pankissa se säästötilikin...
 
Me kysyttiin Osuuspankista lainatarjousta ja virkailija halusi tietää missä meidän rahamme ovat. Ne ovat S-Pankissa. "Oletteko kysyneet sieltä asuntolainaa?!" Ei, kun ei se pankki niitä myönnä...
 

Yhteistyössä