Suositelkaa hajuvettä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuikelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kuikelo

Jäsen
18.09.2004
915
0
16
heipsuli.... Haluaisin hajuvettä, mutta inhoan mennä ostoksille, koska olen altis saamaan yliherkkyysreaktion jos tuoksuttelen liikaa. Eli jos minulla olisi pari tuotetta jota syöksyisin katsomaan niin ostosreissu voisi olla miellyttävämpi =)
Tuoksu saisi olla kevyt ja missään nimessä ei myskintuoksua. Olen viimeisimmäksi käyttänyt Jackpotin Anytimea ja se ei "ottanut henkeen", eli jotain sen tapaista - Kiitos!

Muuten, jos haluat miehesi hulluksi sinusta, kannattaa ostaa samaa hajuvettä mitä käytit kun tapasitte ensimäisen kerran....

Itse ruukasin käyttää silloin tuota lauraa ja ajattelin nyt ostaa uuden pullon sitä samaa. Neljä vuotta sitten viimeksi käytin sitä, katsotaan huomaako miekkonen mitään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Muuten, jos haluat miehesi hulluksi sinusta, kannattaa ostaa samaa hajuvettä mitä käytit kun tapasitte ensimäisen kerran....

Itse ruukasin käyttää silloin tuota lauraa ja ajattelin nyt ostaa uuden pullon sitä samaa. Neljä vuotta sitten viimeksi käytin sitä, katsotaan huomaako miekkonen mitään ;)

tää ois muuten huippu,mut käytin silloin tommy girliä ja tykkäsin siitä todella,mut valitettavasti taitaa olla teini tuoksu nii eihän sitä enää 26 v kehtaa...vai kehtaisko =)??