Suositelkaa facebook pelejä! :D

En oo taas hetkeen mitään pelaillut ja nyt tekis mieli taas alottaa. :D

Pelaan yleensä farmipelejä ja muita kaupungin/yhteisön tms rakennuspelejä. Esim farmville ja village life oli kovassa huudossa aikoinaan :p

Eli sellaisia suosituksia otetaan vastaan, kun en nyt löydä mitään kivaa.
 
"Lillie"
Meinasin ehdottaa Kingin pelejä (Dianond Digger Saga, Candy Crush Saga, Pepper Panic Saga ym.) joista itse tykkään, mutta ne eivät ole mitään farmville-tyyppisiä, vaan niissä edetään tasolta toiselle.
 
[QUOTE="Lillie";30056211]Meinasin ehdottaa Kingin pelejä (Dianond Digger Saga, Candy Crush Saga, Pepper Panic Saga ym.) joista itse tykkään, mutta ne eivät ole mitään farmville-tyyppisiä, vaan niissä edetään tasolta toiselle.[/QUOTE]

Noista oon tota candy crush sagaa pelannut mutten jotenki saa tollasista peleistä niin paljon kiksejä mitä sellasissa, missä saa rakentaa jotain uutta elämää/kaupunkia tai farmia. :D
 
"123"
Criminal case on ainut fb-peli jota nyt pelaan.
Jotenkin mielestäni koukuttava. On siis sellainen mistä pitää kuvasta löytää tietyt esineet ja sit on pikku "pelejä" lisäksi.

Mie diggaan vaikka aika toistoahan se loppupeleissä on. Juuri pääsin levelille 60 :D
 
"123"
Niin, ja sit yks kiva kaupunginrakentamispeli on tuo Settlers Online, tosin se ei ole faces, mut netin kautta pelattava peli, ihan kiva minun mielestäni. Vähän tasokkaampi kuin farmvillet ym.
 

Yhteistyössä