vieras
Ajattelin illalla katsoa jonkun elokuvan, mutta minkä? Suomalaista tai ulkomaista, ei väliä, saa olla myös uutta tai vanhaa.
Tämän olen katsonut, samoin Pienen suklaapuodin. Lisää ehdotuksia saa laittaa!Alkuperäinen kirjoittaja lop:pans labyrinth oli hyvä
Juu, Millennium-trilogia on katsottu myös jo, tykkäsin myös!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ruåttalainen "Miehet jotka vihaavat naisia" oli kyllä mun makuuni!! seuraavaksi taidan katsoa "Lomaterapiaa" ja "Eksän jäljillä". Myöskin "The ugly truth" oli hauska!!!
Hmm... en oo itte kattonu niitä kahta muuta ollenkaan... vois neki hommailla ja kattoa kiitti ideasta!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, Millennium-trilogia on katsottu myös jo, tykkäsin myös!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ruåttalainen "Miehet jotka vihaavat naisia" oli kyllä mun makuuni!! seuraavaksi taidan katsoa "Lomaterapiaa" ja "Eksän jäljillä". Myöskin "The ugly truth" oli hauska!!!
Heh! Kannattaa kyllä katsoa, pitkästä aikaa hyviä elokuvia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm... en oo itte kattonu niitä kahta muuta ollenkaan... vois neki hommailla ja kattoa kiitti ideasta!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, Millennium-trilogia on katsottu myös jo, tykkäsin myös!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ruåttalainen "Miehet jotka vihaavat naisia" oli kyllä mun makuuni!! seuraavaksi taidan katsoa "Lomaterapiaa" ja "Eksän jäljillä". Myöskin "The ugly truth" oli hauska!!!
Juuri tuossa sanoin, että katsottu on, samoin jatko-osat.Alkuperäinen kirjoittaja yvd:MIEHET JOTKA VIHAAVAT NAISIA, EHDOTTOMASTI!!!! JUST KATTOIN JA PARAS LEFFA MIESMUISTIIN MITÄ OON NÄHNY