Suositelkaa automerkkiä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu mistä ominaisuuksista autossa tykkää. Toiselle riittää tavan kärry jolla pääsee paikasta a -paikkaan b. Itse tykkään tehokkaasta moottorista jossa on hyvä kiihtyvyys ja autossa pitää olla tilaa.

Tykkään Ford Mondeosta. Vw:ltä, bmw:ltä, Volvoilta ja Audeilta löytyy myös hyviä ajokkeja.
Monen merkkisellä autolla on tullut köröteltyä ja jotkut on inhottavan meluisia sisältä sekä ahtaita.
 
kikka
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
vw. edullinen ajaa, edulliset vakuutukset ja varaosat
:whistle: Onpa joo! Miehellä on volkkari ja sen varaosat maksaa tuplat sen mitä mun toijjootaan!
Varmaan joo, mutta vw tarvii korjausta toooosi harvoin :whistle:
Mulla on 6. vw käytössä, eikä niihin ole yhteensäkään tarvinnut tehdä korjauksia niin paljon kuin toiseen autoomme :D
tarvii tosi harvoin korjausta eli on kestävä. silti varaosat on huomattavasti halvempia kuin ukon skodassa....
 
vieras
Jos ihan ajettavuudelta ajattelee niin volvo on kyllä parhaimmasta päästä. Huollot tosin aika kalleita. Toyota ollut muutamalla tutulla ja en kyllä suosittelisi. Itse ottaisin volvon, audin tai bmw:n.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ihan ajettavuudelta ajattelee niin volvo on kyllä parhaimmasta päästä. Huollot tosin aika kalleita. Toyota ollut muutamalla tutulla ja en kyllä suosittelisi. Itse ottaisin volvon, audin tai bmw:n.
Tähän täysi peesi!
Meillä on v40 volvo, enkä siitä luovu helpolla!!
 

Yhteistyössä