Suositelkaa älypuhelinta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuri vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuri vaihtoon

Vieras
Entinen puhelin sanomassa sopimustaan irti, ja meinasin josko hommais elämänsä ensimmäisen älypuhelimen. :)
Mulla on aina ollut nokialaisia nuo kännykät, joten sellainenhan se sais tulevakin olla, kosketusnäyttö ja kohtuullisen hyvä kamera sais laitteesta löytyä.
Hintaluokka jotain alle 200e (vai saakohan sillä mitään??)
Tuo Nokia 500 kiinnostais halvan hintansa (118e) vuoksi, onko kellään kokemusta siitä? Halvin Lumiakin tais mahtua tuohon miun budjettiin, mut tekeekö sillä mitään?
Kaikki käyttökokemukset enemmän kuin tervetulleita, helpottais vähän etsintää kun tietäis jo etukäteen jotain. :)

Tuohon hintaluokkaan saat halppis älypuhelimen, jotka ovat usein karsittuja versioita älypuhelimista. Sovellukset toimivat hitaammin, ominaisuuksia karsittu ja käyttökokemus on usein heikompi kuin kalliimmassa mallissa.

Markkinoilla on mm. useita Android luureja tuohon hintaluokkaan.

Nokiat ei pärjää enää, itelläniki ollu koko ikäni nokia, mutta kun älypuhelinta aloin hankkimaan niin otin suosiolla samsungin. Lumiat on kokoajan huollossa ja lasit hajoilee, huono käyttöjärjestelmä. Androidissa parhaimmat sovellukset, akun kesto ja prosessorit. Samsung Galaxy S2 on täl hetkel varmaan hinta/laatu.suhteeltaan parhain, uusimissa malleissa täysin samat kamerat yms. ei mitään merkittävää uutta mutta 300e hintaa lisää.

Lumioissa ja iPhoneissa mun mielestä tosi surkeet ilmaset ladattavat sovellukset. iPhoneissa varmaan nopein näyttö, mutta ne nyt hajoaa heti kättelyssä. Kerran kun kolahtaa nii siinähän sitä kiikutetaa puhelinta 150euron uudeen lasitukseen.

SAMSUNG \,,\

Ei mulla vaan ole iPhone mihinkään hajonnut, vaikka kauhea rähmäkäpylä olenkin. Kolmatta vuotta mennään tuon saman luurin kanssa ja hienosti toimii vieläkin.

Ei missään nimessä iphonea! :D herranjumala että olen onnellinen että pääsin siitä eroon, 5 kertaa kävin uusimassa näytön lasin ja 2 kertaa takakuoren lasin. Elämäni suurin investointi. Nyt on samsung s3 ja kyllä muuten kestää!

Pitkän Samsumg uskollisuuden ja iphone kokeilun jälkeen hommasin Nokian N9.
Paljon parjattu meego puhelin oli mulle totaalinen yllätys,
ja tuota en ihan heti oo vaihtamassa. Tykästyin totaalisesti.

Iphone oli ulkomuodoltaan ja jämäkän tuntuman takia kiva,
mutta en pitkässä juoksussa pitänyt kovin kummosena..

Androideissa on parhaat sovellukset,
mutta itelle ei näillä oo kauheasti enää merkitystä kun kyllästyin koko sovelluksilla hifistelyyn ja nyt luurista löytyy itse lisättynä vain taskulamppu :D

Yhteistyössä