Suosikkituoksusi?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
hei
Itse tänään Stockalla haistelin Ralph Laurenin Romance tuoksua, taitaa tulla uus suosikki siitä mulle. Ukko lähdössä reissuun, joten saa tuoda sitä, jos sais kentältä edullisemmin. Aivan ihanan tuoksusta.
 
polo outlet
Hi there are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you require any html coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!
 
Mun äitillä oli joskus, joku tosi kallis hajuvesi minkä isä oli ostanu. Tuoksu kielolle ja oli hienossa pullossa. Käytin sitä salaa ja olin sillon 15v ja äiti oli ihan ihmeissään mihin hajuvesi oli pullosta hävinny niin, nopeesti. Oletti että, hajuvesi pullo oli huonosti suljettu ja oli iteksiään vaan haihtunu :D. Ois vaan kysyny, niin oisin kyllä kertonu että, sitä salaa käytin. Aaah, tykkään kielon tuoksusta ja oon ettiny sen tuoksusta hajuvettä, mutta en löydä mistään :(.
 
Se on
Mun äitillä oli joskus, joku tosi kallis hajuvesi minkä isä oli ostanu. Tuoksu kielolle ja oli hienossa pullossa. Käytin sitä salaa ja olin sillon 15v ja äiti oli ihan ihmeissään mihin hajuvesi oli pullosta hävinny niin, nopeesti. Oletti että, hajuvesi pullo oli huonosti suljettu ja oli iteksiään vaan haihtunu :D. Ois vaan kysyny, niin oisin kyllä kertonu että, sitä salaa käytin. Aaah, tykkään kielon tuoksusta ja oon ettiny sen tuoksusta hajuvettä, mutta en löydä mistään :(.
Diorin Diorissimo!
 

Yhteistyössä