Suosikkisi kuorosodassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuorotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua ottaa päähän suuresti kun ystäväni "paremmista musiikkipiireistä" kertoi että ne laulajat on haettu konservatoriosta ja vain näön vuoksi keksitty tarinoita miten löytyi kahviloista jne.

En ole osannut laittaa paremmuusjärjestykseen kuoroja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minua ottaa päähän suuresti kun ystäväni "paremmista musiikkipiireistä" kertoi että ne laulajat on haettu konservatoriosta ja vain näön vuoksi keksitty tarinoita miten löytyi kahviloista jne.

kuule uskoo ken haluaa

Kotipellon kuorossa on ehdottomasti parhaat laulajat, mutta kuoro on kasattu kai muistakin kuin vain "oman paikkakunnan tyypeistä", mikä ei ollut ihan tarkoitus.....
tuohon kun joku viittasi, että on laulajat haettu konservatoriosta, niin käsittääkseni ainakin marion haki kuorolaisia jostain musiikkiopistosta tai konservatoriosta. Ja tuntuu, että aika monella on omia muusikkoystäviä kuorossaan. Ei ne suuri osa ihan tavan tallaajia kadulta ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotipellon kuorossa on ehdottomasti parhaat laulajat, mutta kuoro on kasattu kai muistakin kuin vain "oman paikkakunnan tyypeistä", mikä ei ollut ihan tarkoitus.....
tuohon kun joku viittasi, että on laulajat haettu konservatoriosta, niin käsittääkseni ainakin marion haki kuorolaisia jostain musiikkiopistosta tai konservatoriosta. Ja tuntuu, että aika monella on omia muusikkoystäviä kuorossaan. Ei ne suuri osa ihan tavan tallaajia kadulta ole.

Lappajärvi on kai noin 3000 asukkaan pikkupitäjä, joten lähtökohta on hieman toinen kuin esim. Espoolla ja Helsingillä, joissa potentiaalisia kandidaatteja on periaatteessa satoja tuhansia.. Olisi aika kohtuutonta odottaa, että ko. pikkukylästä saisi kasattua kilpailukykyisen kuoron näitten mahtikaupunkien rinnalle. Siksi Kotipelto sai "lainata" laulajia myös naapurikunnista.

Ja juu, laulajat eivät ole mitään kahvilasattumia, vaan kuoronjohtajat ovat kyllä hyvin pitkälle tienneet mitä ovat hakeneet. Ja mistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kuorotyttö:
Minulla on Enäjärven kuoro ja se Mikin kuoro (mistä nyt olivatkaan). Itse johtajista tykkään eniten kyllä Veetistä :)

*tipahti* Mikä on Enäjärven kuoro?

Vai tarkoitatko Timoa ja Lappajärveä?

Porissa oleva Enäjärvi on ainaki huippu pieni paikka :D

jaa ei minun tuttua ainakaan mistään konservatoriosta haettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

jaa ei minun tuttua ainakaan mistään konservatoriosta haettu.

Ihana kuulla, seassa on siis ainakin joitain tavallisia ihmisiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis lappajärvi juu, muistin ihan väärin. Eilen vasta ekan jakson netistä katsoin, mutta jäin koukkuun! Viihdyttävä formaatti :)
Mistä voi katsoa? Linkkiä? Haluan nähdä Lappajärven kuoron, kun isä on sieltäpäin :)

Yhteistyössä