Suosikkisi einesruuista

  • Viestiketjun aloittaja vieras- vieraampi-vierain
  • Ensimmäinen viesti
iu
Pinaattivellin sekä pinaatti- ja verilätyt ostan eineksinä, niitä en oo koskaan ees kokeillut itse tehdä. Tosin nyt en oo pitkään aikaan muistanut niiden olemassaoloa, pitäiskin taas ostaa.

(Monien suosikkia maksalaatikkoa en enää pysty syömään, kun meidän koirat syö sitä aina välillä kuivaruuan "mausteena". Jotenkin tulee sama fiilis kuin jos pistäis menemään noita koiran täysravintonappuloita.)
 
vieue
Hälsans kökin pakastekasvispihvit (näistä meillä tehdään hampparit aina), kaikki mozzarellapakastepizzat ja Ristoranten pinaattipizza. Pirkan mozzarellatikut on myös hyviä. Ja pinaattikeiton ostan pakasteesta myös.
 
eineshullu
Just aloin miettimään ja tajusin miten paljon tykkään syödä einesruokaa / puolivalmiita ruokia :0 Onneks en kuitenkaan edes joka viikko syö vaikka tästä listasta tulee pitkä :D
-Pouttu pitakebab, ei mitään ylimääräistä väliin, vaan se kastike joka tulee mukana
-Lidlin juustohampparit
-Pakastepizzat, lähinnä jo se toisen mainitsema vegetable
-Maksalaatikko <3
-Makkarat, erityisesti se chili mozzarella
-Kananuggetit
-Lähes kaikki valmissalaatit esim ne saarioisten ateriasalaatit, punajuuri/peruna/kaalipurjo salaatit
-Myös eineslihapullat menee hätätapauksessa
Muita puolivalmiita / eineksiä tms joita suostun syömään on pasta-ateriapussit. :D
 
vierailija
Kivikylän lihapullat, Saarioisen kermaperunat ja valkosipulikermaperunat, Saarioisen kasvispihvit ja tietty Saarioisen maksalaatikko. Ja kalapuikot.
Niin, ja pakasteista mainittakoon Lidlin tonno-pizza.
 
Kaalilaatikko ja Ristoranten pizzat. Muut valmisruoat on aika pahan makuisia sen jälkeen, kun on niistä totutellut pois. Lapsena elettiin lähes vain valmisruoilla, niin silloin ne oli ihan hyviä. Nykyään teen aikalailla itse ruoan, mutta käytän puolivalmisteita, kuten soijachorizoja.
 
vierailija
Kaalilaatikko ja Ristoranten pizzat. Muut valmisruoat on aika pahan makuisia sen jälkeen, kun on niistä totutellut pois. Lapsena elettiin lähes vain valmisruoilla, niin silloin ne oli ihan hyviä. Nykyään teen aikalailla itse ruoan, mutta käytän puolivalmisteita, kuten soijachorizoja.
soijaa:sick::sick::sick:
Kivikylä muuten osti ne luomulihapullat:whistle:
Kuka ne siellä syö, kun ei kauppoihin saakka enää tuleo_O
 

Yhteistyössä