Suosikkielokuvasi kautta aikojen?

kuudes aisti, tuulen viemää, titanic; siinäpä kärkikolmikko mulla! Kuudes aisti oli silleen mahtava elokuva, että kerranki oli loppu yllättävä ja mielenkiintoinen, selittävä, koskettava jne.

Monet elokuvat menee pilalle kun loppu on huono (ei ole sama asia kuin surullinen tms.).
 
Olen nähnyt varmaan liikaa elokuvia, hyvätkään ei jää mieleen niin, että muistaisin nimen ja tapahtumat. Paitsi jos alan katsomaan uudestaan niitä, muistan, että olen katsonut jo.

Mutta tässä listassa mainituista elokuvista olen pitänyt tuosta "tanssii susien kanssa" ja kaunis mieli -elokuvista. Dirty dancing on hyvä, kun se musiikki ja patrick swayze on upeita.
 
dirty dancing ja kala nimeltä wanda =)

kummatkit kävin aikanaan elokuvissakin katsomassa monta kertaa, katson aina kun tulevat telkkarista tai sitten videolta. ei niihin kyllästy. samat jutut naurattaa ja itkettää aina vaan =)
 
pöönä
dirty dancingin juoni on niin kliseinen, että ei oo tosikaan. ihan p.aska maku teillä, hirveitä hollywood-leffoja titanic ja tanssii susien kanssa. niin laskelmoituja, että hävettää tekijöitten puolesta. Ja vai että dirty dancing-leffassa hyvät näyttelijät, patrick swayze vetääkin tosi syväluotaavan roolisuorituksen. makunsa kullakin. big fish, kala nimeltä wanda, piano, clockwork orange ja kotimaiset elokuvat noista teidän mainitsimista on ok. piano erityisesti on hieno leffa. näyttlijätkin hieman eri luokkaa kuin dirty dancingissa. tosin eipä sen leffan käsiskään mitää huimaa näyttelijäsuoritusta vaadi keneltäkään.
 
joo piti sit taas jonkun tulla mollaamaan teille pitäisi olla oma valitus palsta minne saisitte mennä toisianne haukkumaan :p
dirty dancing on mun mielestä myös hyvä ja sit tykkään kovasti kyllä kotimaisista raid ja pahat pojat
 
Sliding Doors - elokuvaa ei kukaan vielä ole maininnut.
Ainoa leffa jonka olen vartavasten hankkinut itselleni dvd:nä.

Muita hyviä:
Titanic
Sideways (tykkään punaviinistä)
Top Gun (mieletön sound track)
Outsiders nuorten tyttöjen itkuleffa
ja pakko sanoa et
myös Notting Hill ja Pretty Woman (myös tässä hyvä soundtrack)

SUOMALAISISTA olen tykännyt
KUUTAMOLLA -leffasta sekä esim. NOUSUKAUDESTA

Ice Age 1 ja Strek 1 ovat viime vuosien piirretyistä ehdottomat suosikit,
joissa on paljon "vain aikuisille" tarkoitettuja juttuja.
 

Yhteistyössä