Suosikki-lehti lopettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 80-luvun nuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

80-luvun nuori

Vieras
Kertokaa muistojanne lehdestä :D eiköhän suurin osa meistä iästä riippumatta lukenut / tilannut / ostanut sitä jossain vaiheessa.
Suosikki lopettaa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Itse olin siinä iässä 80-luvulla, ja ärsytti se Jyrki Hämäläisen (silloinen päätoimittaja) loputon Elvis-hehkutus vuodesta toiseen. Ukko (Elvis) oli kuollut ajat sitten. 90-luvulla kun olin jo yli-ikäinen lukemaan lehteä, huomasin että jatkuvasti Elvis-juttuja edelleen. Kiinnostiko muka 90-luvun nuoria Elvis?

Meille tuli Suosikki, luin sen ahnaasti, harmittaa että 2003 muuton yhteydessä heitin ne paperinkeräykseen, ison pinon. Nyt kun olo on ollut nostalginen olisi kiva jos niitä olisi edes jokunen tallella.
Olin mm. Hanoi Rocks, Duran Duran, Dingo (yök) Kylie Minogue fani... näistä tuli tehtyä leikekirjoja yms. Eläköön kasari!

• Tykkää
Reactions: Samanlainen onni
Löysin muutama vuos takaperin lehtiroskiksesta ison pinon Suosikkeja, joltain 1982-'87 väliltä tais ne lehdet olla.
Kyl siellä paras oli se kyselypalsta. Huomas tosiaan miten esim. seksivalistaminen on edistynyt tähän päivään mennessä.. Ja mainokset oli ihania! :D

• Tykkää
Mulle tuli kans Suosikki joskus 90-luvun lopussa. Koko huone oli myös päällystetty Suosikista tulleilla julisteilla erityisesti Hansonin ja Backstreet Boysien kuvilla. Ja se Ekin palsta oli kyllä paras" olen tyydyttänyt itseäni saunakauhalla, voinko olla raskaana" :D

Luin yläasteella eli 90-luvun puolivälissä Suosikkia, mutta omiin lemppareihin se ei kuulunut. Muutama juliste sieltä oli seinällä toki :D Parasta Suosikissa ja monessa muussa sen ajan lehdessä (muistatteko Sinä&Minän?) oli kysymyspalsta.

Itse keräilin julisteita ulkomaisista musiikkilehdistä :D

Se oli mun ja siskoni lempparilehtia sillon 90-luvulla. Tapeltiin kumpi saa minkäkin julisteen seinälleen laittaa. Välillä jompikumpi osti toisen numeron, ku piti itselleen saada oma. Onneksi meidän veljet ei siitä niin välittäneet (tai ainakaan ei niin hanakasti julisteita seinälle halunnut) ja nuoremmat siskot oli liian nuoria sihen aikaan ko lehteen.

Mulla on tallessa joitakin lehtiä. Pyrkisin säästämään niitä turbonumeroita.

Mulla loppu suosikkiin kiinnostus niinhin aikoihin, kun Jyrki Hämäläinen lopetti päätoimittajana. Silloinhan lehti muuttuikin jotenkin enkä enää tykännyt lehdestä. Tosin olin jo ehkä kasvanut ohikin.

Mutta 90-luvun alussa suosikki oli ylivoimainen ykkönen lehdissä. Mulle tuli myös Sinä&Minä (onko muuten sitä lehteä enää?).

joo, eikös se SinäMinäkin ollut lopettamisuhan alla juuri, vai oliko se Regina. Suosikit tuli luettua tarkkaan! Säästin ne ja aina koulun kesälomalla luin uudelleen ja uudelleen vanhoja vuosikertoja! Mulla oli suurin osa julisteista juuri Suosikista, ja julisteita oli toisinaan kattoa myöten :O
Nelikymppiset muistaa varmaan myös ok!-lehden, joka eli vain muutaman vuoden joskus 81-84.

Muistan myös Jammu-sedän ja Karvapäägallerian. Joskus saattoi askarrella itselleen pienen, tupakkiaskin kokoisen fanilehdykän jostain. Luitteko kukaan myös Helpiä, tai Introa? Onko niistä muistoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkillinen nostalgia;27179978:
Muistan myös Jammu-sedän ja Karvapäägallerian. Joskus saattoi askarrella itselleen pienen, tupakkiaskin kokoisen fanilehdykän jostain. Luitteko kukaan myös Helpiä, tai Introa? Onko niistä muistoja?

Mikä toi Karvapäägalleria oli? Jammun kyllä muistan :) noita pieniä fanilehdyköitä joita itse saksittiin Suosikki kutsui muistaakseni Minipokkareiksi.
Helpistä tai Introsta ei juurikaan muistikuvia... olin ihan penska silloin. Toisen päätoimittaja taisi olla Hector?

Tietääkö joku keitä nämä nuoret miehet ovat?

suosikkijuttuJI1909_503_uu.jpg

Eikä luntata mistään, itse kyllä tiedän.

• Tykkää
oli muistaakseni joku kuukauden top 10, saikohan siihen lähettää postikortilla mielipiteen, että kuka artisti/mikä bändi on nousussa tai laskussa tms. Muistaisko joku muu vanhus paremmin?

Mulle tuli moonta vuotta 90 luvulla. Kirjotin bees and honey palstalle ,en kyllä enää muista mikä oli kysymys tai ees aihe ja kirjeenvaihto palstalle pistin ilmoituksen, nyykkäri faneille ja voi sitä kirjeiden määrää,kaikille ei ees voinut vastata mut joku kymmenkunta oli sit joiden kanssa kirjoteltiin,yksi oli ylitse muiden ja kirjoiteltiin yli kymmenen vuotta!! Harmi et sit kirjottelu loppui...tiedä millaset ystävät nykysin oltas.

Yhteistyössä