Suoritin arvonnan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhihhihhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhihhihhhh

Vieras
kirjoitin pienille lapuille kaikki olemassa olevat ehkäisyt (ye-pillerit, rengas, laastari, minipillerit, kapselit, ehkäisyruiske, hormonikierukka, kuparikierukka, ehkäisypuikot, naisten/miesten kondomit, pessaari, keskeytetty, varmat päivät/persona). Sterilisaatiota en mukaan ottanut kun se ei missään nimessä käy. Laitoin laput kulhoon ja sekoitin. nostin yhden lapun sieltä ja voi jumalauta mikä tuli "varmat päivät/persona" voi herran je... :D Tavallaan mä toivoisin että sitä vois käyttää... mut täytyy vissiin arpoo uudestaan... heh...

Mites muuten, kun mulla on mielikuva, että pessaari olisi aika epävarma ehkäisykeino? Onko asiassa perää, onko se epävarma, eikö jengi osaa käyttää sitä, jotain muuta, mitä? Mielellään kuulisi vahvistuksen tai hylkäyksen tälle mielikuvalle.

Mites muuten, kun mulla on mielikuva, että pessaari olisi aika epävarma ehkäisykeino? Onko asiassa perää, onko se epävarma, eikö jengi osaa käyttää sitä, jotain muuta, mitä? Mielellään kuulisi vahvistuksen tai hylkäyksen tälle mielikuvalle.

kokemusta ei ole. Mutta luulisin että sitä ei osata käyttää ja moni jättää spermisidin käyttämättä. Yksinään pessaari tosi epävarma.