Suoristusrauta, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis tyttö toivoo joululahjaksi suoristusrautaa, tytöllä siis on kikkara-käkkärät luonnonkiharat hiukset, joiden kanssa kärsii taas aamuisin kriisejä.
Mistä sellainen löytyisi ja mikä on ns. hyvä merkki tai hyvä ostos, onko niissä eroja?
Siis kun en edes tiedä minkä hintaisia ne on, niin onko noissa joku sellainen juttu, että esim. joku 20€:n rauta on huono ja 40€:n on jo paljon parempi?

[QUOTE="vieras";22488186]Gigantista :)[/QUOTE]

Ja lisäyksenä että Babyliss on hyvä merkki,hinta oisko viidenkympin hujakoilla. Googlaa gigantin nettisivut,sieltä löytyy!

Omani on muistaakseni Anttilasta, punainen Vidal sassoon säädettävällä lämpötilalla. Tukkani on luonnonkihara säkkärä käkkärä :) ja semmoinen tunti menee väkertäessä tukkaa suoraksi. Tärkeää minulle raudassa on juuri tuo lämpötila ja sen säätö koska tämä tukka vaatii aika paljon suoristuakseen.

Tuo rauta on ehkä liian painava ja leveä lapsen/nuoren käteen joten hankkisin ehkä sellaisen kapean. Hyvä hankinta on samaan syssyyn sellaisia muovisia klipsuja/kitoja jolla saa tukan osittain kiinni ja kerros kerrokselta suoraksi sekä suoja-ainetta hiuksiin.

Mitään muuta en asiasta tiedä kuin sen, että täyskeraamiset kannattaa olla. Minulla on Remington ja ihan hyvin on toiminut. En tiedä sen lämpölevyistä mutta onneksi käytän niin harvoin ettei ole ihan niin tarkkaa kuin ehkä päivittäisessä käytössä kannattaa olla. Osta lämpösuojaa myös :)

Minulle kampaaja on suositellut myös lämpösuojaa hiuksille, sellaista suihketta. En ole asiaan kovin vihkiytynyt, mutta annoin kertoa itselleni, että se suihke suojaisi hiuksia liialta kuumuudelta. Mutta en tosiaan ole kuin uskonut mitä sanotaan=)

[QUOTE="vieras";22488419]Eikö prkl sinne korpeen tule lehtiä tai katsot mainoksia. Tommosia tartte kysellä vai meneekö aina duunaamalla lisää kakaroita?[/QUOTE]

puhuu joku lapseton lapsena hylätty huuhkaja!

prismasta ostin omani oon ihan tyytyväinen ollut..

Yhteistyössä