Kuinka lyhyisiin hiuksiin sitä voi käyttää ja onko oikeasti tehokas laite?
Minkä merkkinen tai mallinen on hyvä?
Kasvatan hiuksiani ja jo nyt ne alkaa ihanasti aaltoilemaan ja kihartumaan vaikka ei saisi, inhoan näitä luonnonkiharoita |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie voisin antaa vaikka mitä jos saisin luonnonkiharat..
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie voisin antaa vaikka mitä jos saisin luonnonkiharat..
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:obh:lla ei oo keraamiset ne levyt.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:obh:lla ei oo keraamiset ne levyt.
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie voisin antaa vaikka mitä jos saisin luonnonkiharat..
Niin no ehkä ne jollekin sopiikin, mutta ainakin minulla on ihan hirveät pellavahiukset jos annan vaan kihartua. Ja minulla on aina ollut niin et mitä lyhyempi tukka sen vähemmän kiharaa, joten olen pitänyt hiukset ihan sellaisina kynittyinä. No nyt sitten päätin kasvattaa ja jo nyt alkaa kiharat ja taipuisuus tulla taas koko ajan enemmän esiin.....ärsyttää, ku pitää laittaa purkki lakkaa et tukka menee niin kuin haluan |O
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:obh:lla ei oo keraamiset ne levyt.
tai on näköjään nettisivujen mukaan mutta ei ne kauheesti siltä tunnu.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:obh:lla ei oo keraamiset ne levyt.
kyllä mulla vaan on :O
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Miksi ne keraamiset levyt on hyvät? Ja tosiaan niitä rautojako on eri kokoisia, et lyhyisiin hiuksuun pitäisi ostaa ohuempi? Ja mitä ainetta hiuksiin ensin laitetaan ja onko aina pakko laittaa? Kuinka kauan kestää, et saatte hiukset suoriksi?
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Miksi ne keraamiset levyt on hyvät? Ja tosiaan niitä rautojako on eri kokoisia, et lyhyisiin hiuksuun pitäisi ostaa ohuempi? Ja mitä ainetta hiuksiin ensin laitetaan ja onko aina pakko laittaa? Kuinka kauan kestää, et saatte hiukset suoriksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Muista laittaa jotain muotoilutököttiä eka kestää KUUMENNUKSEN ja ist suoristaa vasta. Mulla keraaminen ja ihan paras!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:http://www.pixmania.com/fi/fi/1906000/art/babyliss/hiustensuoristaja-st29e.html
mulla on tää.
ennen oli tää
http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=739&PID=197&ProductID=1342&ProductNumber=3085&ShopGroupName=Suoristusraudat&template=FI-DW-OBHproductdata1.html
Pinnote aivan eri luokkaa. Obh:lla se oli tosi rautamainen ja kaikki suoristusaine jäi siihen kiinni jo ekalla kerralla. Babylissiä oon käyttäny puoli vuotta eikä siihen ole tarttunu mitään.