Suoristusraudasta tietävät

02.06.2008
975
0
16

Kuinka lyhyisiin hiuksiin sitä voi käyttää ja onko oikeasti tehokas laite?

Minkä merkkinen tai mallinen on hyvä?

Kasvatan hiuksiani ja jo nyt ne alkaa ihanasti aaltoilemaan ja kihartumaan vaikka ei saisi, inhoan näitä luonnonkiharoita |O

Mulla on se babyliss mitä telkussakin markkinoiden parhaaksi mainoatetaan ja on hyvä! ei tartu mitään kiinni. obh nordica on ihan surkea, kaikki tukan rasvakin tarttuu kiinni. mahdollisimman ohut kanttii ostaa lyhyisiin.

Mulla auttaa ainakin näihin kiharoihin..
Babyliss merkkinen ,käy varmaan lyhyisiinkin kun on aika kapee se rauta.

Alle vaan sitä suihketta joka suojaa hiuksia ja sellasta mikä auttaa suoristumaan.

No mulla on alle olkapäiden ja käytän jopa ihan pelkkään otsatukkaan! AIVAN sairaan tehokas laite! Mulla itelläni on ainakin obh nordica merkkinen :) Yksi kapistus jota ilman EN enää aio elää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie voisin antaa vaikka mitä jos saisin luonnonkiharat..

Niin no ehkä ne jollekin sopiikin, mutta ainakin minulla on ihan hirveät pellavahiukset jos annan vaan kihartua. Ja minulla on aina ollut niin et mitä lyhyempi tukka sen vähemmän kiharaa, joten olen pitänyt hiukset ihan sellaisina kynittyinä. No nyt sitten päätin kasvattaa ja jo nyt alkaa kiharat ja taipuisuus tulla taas koko ajan enemmän esiin.....ärsyttää, ku pitää laittaa purkki lakkaa et tukka menee niin kuin haluan |O

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie voisin antaa vaikka mitä jos saisin luonnonkiharat..

Niin no ehkä ne jollekin sopiikin, mutta ainakin minulla on ihan hirveät pellavahiukset jos annan vaan kihartua. Ja minulla on aina ollut niin et mitä lyhyempi tukka sen vähemmän kiharaa, joten olen pitänyt hiukset ihan sellaisina kynittyinä. No nyt sitten päätin kasvattaa ja jo nyt alkaa kiharat ja taipuisuus tulla taas koko ajan enemmän esiin.....ärsyttää, ku pitää laittaa purkki lakkaa et tukka menee niin kuin haluan |O

Mulla on aika pitkät ja riittää että pesun jälkeen suoristan kertaalleen ja sitten onkin ihan nätit.
No,toisinaan korjailen mut joka päivä ei tarvii suoristella.En siis pese päivittäin!! :wave:

Mulla on OBH Nordica ja hyvin toimii. Mulla on pitkät ja kovat hiukset jotka taipuilee. Lyhyille kannattaa hankkia semmoinen kapea malli, mutta halvinta ei kannata ostaa. Ostin eka liikkeen halvimman ja onneksi en polttanut pakettia kun jouduinkin viemään seuraavana päivänä sen sähköiskuja jakelevan särisevän vehkeen takaisin.

Miksi ne keraamiset levyt on hyvät? Ja tosiaan niitä rautojako on eri kokoisia, et lyhyisiin hiuksuun pitäisi ostaa ohuempi? Ja mitä ainetta hiuksiin ensin laitetaan ja onko aina pakko laittaa? Kuinka kauan kestää, et saatte hiukset suoriksi?

Kannattaa laittaa ainakin jotain suojaavaa ainetta, yleensä ne sit suoristaakin. Mulla menee yli hartoiden olevien luontuvien hiuksien kanssa joku 20min.
Keraamiset on hyvät kun niihin ei jää hiukset kii, ei taida muunlaisia saadakaan enään.

Miksi ne keraamiset levyt on hyvät? Ja tosiaan niitä rautojako on eri kokoisia, et lyhyisiin hiuksuun pitäisi ostaa ohuempi? Ja mitä ainetta hiuksiin ensin laitetaan ja onko aina pakko laittaa? Kuinka kauan kestää, et saatte hiukset suoriksi?

Riippuu hiusten paksuudesta koska siinähän suoristetaan pieni erä kerrallaan :) Mulla menee pari minuuttia suoristaessani lyhyttä tukkaa :)

Se suihke on hyvä laittaa jotta ei vaurioittais tukkaa niin pahasti. Se levy on meinaan tosi kuuma ja rasittaa tukkaa ilman sitä suihketta! :)

Mulla menee pitkässä ja runsaassa tukassa 5 minuuttia, teen suit sait huolimattomasti ja hyvä arkitukka tulee.

Keraaminen lämpenee tasaisemmin ja on hiukselle hellävaraisempi. Kannattaa laittaa muotoilutuotetta hiukseen koska se suojaa hiuksen rakennetta kuumuudelta. Itse laitan hiusvettä (tai mitä se litku on?) ja olen huomannut, että raudoista saa paljon paremman tehon kuin täysin puhtaaseen tukkaan.

Ja on siis leveitä ja kapeita rautoja, minulla kun tätä tukkaa riittää, niin levyt pitää olla mahdollisimman isot.

http://www.pixmania.com/fi/fi/1906000/art/babyliss/hiustensuoristaja-st29e.html
mulla on tää.

ennen oli tää
http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=739&PID=197&ProductID=1342&ProductNumber=3085&ShopGroupName=Suoristusraudat&template=FI-DW-OBHproductdata1.html

Pinnote aivan eri luokkaa. Obh:lla se oli tosi rautamainen ja kaikki suoristusaine jäi siihen kiinni jo ekalla kerralla. Babylissiä oon käyttäny puoli vuotta eikä siihen ole tarttunu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Muista laittaa jotain muotoilutököttiä eka kestää KUUMENNUKSEN ja ist suoristaa vasta. Mulla keraaminen ja ihan paras!!!!!

Mulle parturi sanoi että vain puhtaisiin hiuksiin, ettei se aine pala. polttaa samalla myös tukan.

mulla myös nordika.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
http://www.pixmania.com/fi/fi/1906000/art/babyliss/hiustensuoristaja-st29e.html
mulla on tää.

ennen oli tää
http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=739&PID=197&ProductID=1342&ProductNumber=3085&ShopGroupName=Suoristusraudat&template=FI-DW-OBHproductdata1.html

Pinnote aivan eri luokkaa. Obh:lla se oli tosi rautamainen ja kaikki suoristusaine jäi siihen kiinni jo ekalla kerralla. Babylissiä oon käyttäny puoli vuotta eikä siihen ole tarttunu mitään.

:o Mikähän maanantaikappale sulla on. Mulla ei kyllä jää mitään kiinni mihinkään. hyvin luistaa :o

Yhteistyössä