Suoraan sanottuna Vituttaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja habaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
SIIS HALOO JOS MÄ VIEN MUN KIPEETÄ LASTA LÄÄKÄRIIN NI SIIHEN EI TOSIAAN TARVI TULLA KENENKÄÄN MUMMON ENÄÄ SEKAAN!
No olisit avannu sen suus kun se rupes hiplaa sen penskas räpylää! Turha vinkua ku ei uskalleta mitään sanoa! Sit piipitetään jälkeenpäin ja uhotaan, hitto miten typerää ja NAURETTAVAA!
Jokaisen pitäisi mun mielestä tajuta se asia sanomattakin. Lääkäriin mennään kipeenä ei hakemaan nallekarkkeja tai haleja. Enkä mä ole mielestäni mitään uhonut,tuonut vain ilmi mielipiteeni. Joku voi sitte laittaa mulle aiheet mistä tänne kaksplussan sivuille saa kirjotella ja mistä ei.
Joskus kuule pitää ihan avata se suu ja kakistaa sanottavansa, vaikka kuinka pelottais. Tosi fiksua sit täällä itkeä kun potuttaa, kun ei uskaltanu sanoa mitään. Kato kaikki ei tajuu, jotkut voi olla psyykkisesti sairaita tai muuta. Ens kerralla uskalla avata se suu!

 
ihquu
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
SIIS HALOO JOS MÄ VIEN MUN KIPEETÄ LASTA LÄÄKÄRIIN NI SIIHEN EI TOSIAAN TARVI TULLA KENENKÄÄN MUMMON ENÄÄ SEKAAN!
voi ei !!! oisit sanonut jonkin yhtä "kypsän" kommentin mitä täällä nyt kirjoitat.
 
hmmph
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Mä olen sun kanssa samaa mieltä.On äärimmäisen ärsyttävää jos joku tulee terveysasemalla lääppimään.
jos se on omasta mielestä äärimmäisen ärsyttävää niin kannattaa silloin ihan vaikka kokeilla että asiasta sanomista.
vai oletteko te ihan saamattomia nyssyköitä IRL ?
 
Ei mua muuten haittaa jos joku mua lapseksi sanoo,mutta se nyt vaan sattu kuulostamaan siltä,että en ole kykenevä huolehtimaan lapsesta vielä kun olen niin lapsi. ei ikä siihen vaikuta,ei 40-vuotias ole yhtään sen parempi äiti kun 20-vuotias
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
Ei mua muuten haittaa jos joku mua lapseksi sanoo,mutta se nyt vaan sattu kuulostamaan siltä,että en ole kykenevä huolehtimaan lapsesta vielä kun olen niin lapsi. ei ikä siihen vaikuta,ei 40-vuotias ole yhtään sen parempi äiti kun 20-vuotias
HAH!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
nää siis jotka kommentoi vierailijoina ni ovat todella aikusia:D kommenteista päätellen... hmmm
Ihan kauheita ihmisiä, kun eivät voivotelleet ja hyssytelleet :'( Voi voi sua raasua, koita nyt saada edes nukuttua ressukka pieni! Tsemppii hei ja voimia :heart:

 
apua ap:lle
Onneksi minulla on liikkuvat kädet ja vien oman käteni välittömästi oman lapseni kädelle suojaksi, jos vieras aikuinen lähentelee. Otan osaa vammautumisesi johdosta, ap. "Anteeksi, voitko olla koskematta.", voisit sanoa ensi kerran, jos osaat puhua. Ellet osaa, kannattaa kirjoittaa iso lappu ja pitää sitä kaulassa.
 
kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
Ei mua muuten haittaa jos joku mua lapseksi sanoo,mutta se nyt vaan sattu kuulostamaan siltä,että en ole kykenevä huolehtimaan lapsesta vielä kun olen niin lapsi. ei ikä siihen vaikuta,ei 40-vuotias ole yhtään sen parempi äiti kun 20-vuotias
Mistä päättelit, että nainen oli jonkun mummo?

 
En ees viitti lukea kokonaan mut siis mä oon 27 ja mun tenava 7v. Multa kysytään paperit ruokakaupassa jos ostan rruan lisäks röökiä ja joka paikas muuallakin missä voi vaan niitä tivata. Voin näyttää nuoremmalta (ite en niin koe) mut en viiti tosiaankaan pahalla sitä ottaa :D hyvähän se tässä vaiheessa on ettei aatella et on iha keski-ikäinen, oo ilonen kyllä se siitä vielä muuttuu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
nää siis jotka kommentoi vierailijoina ni ovat todella aikusia:D kommenteista päätellen... hmmm
Ihan kauheita ihmisiä, kun eivät voivotelleet ja hyssytelleet :'( Voi voi sua raasua, koita nyt saada edes nukuttua ressukka pieni! Tsemppii hei ja voimia :heart:
Niin toki vittuilun ja voivottelun välillehän ei mahdu mitään muuta:D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
Ei mua muuten haittaa jos joku mua lapseksi sanoo,mutta se nyt vaan sattu kuulostamaan siltä,että en ole kykenevä huolehtimaan lapsesta vielä kun olen niin lapsi. ei ikä siihen vaikuta,ei 40-vuotias ole yhtään sen parempi äiti kun 20-vuotias
olet nuoren ikäsi vuoksi kuitenkin vissiin vähän epävarma äitiydestäsi?
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
En ees viitti lukea kokonaan mut siis mä oon 27 ja mun tenava 7v. Multa kysytään paperit ruokakaupassa jos ostan rruan lisäks röökiä ja joka paikas muuallakin missä voi vaan niitä tivata. Voin näyttää nuoremmalta (ite en niin koe) mut en viiti tosiaankaan pahalla sitä ottaa :D hyvähän se tässä vaiheessa on ettei aatella et on iha keski-ikäinen, oo ilonen kyllä se siitä vielä muuttuu :LOL:
Miksi me keski-ikäiset emme mielestäsi saisi tuntea yhtä hyvän kahvin makua kuin sinä?

 
mutta kyse olikin siitä,ettämitä väliä sillä iällä on? en tarkoita et lapsia pitäs 15 vuotiaana tehdä,mutta en ihan sen ikäseltä kyllä näytäkkään. Se että huolehtii lapsestaa ei ole niistä lukemista kiinni PISTE JA KIITOS
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
En ees viitti lukea kokonaan mut siis mä oon 27 ja mun tenava 7v. Multa kysytään paperit ruokakaupassa jos ostan rruan lisäks röökiä ja joka paikas muuallakin missä voi vaan niitä tivata. Voin näyttää nuoremmalta (ite en niin koe) mut en viiti tosiaankaan pahalla sitä ottaa :D hyvähän se tässä vaiheessa on ettei aatella et on iha keski-ikäinen, oo ilonen kyllä se siitä vielä muuttuu :LOL:
Miksi me keski-ikäiset emme mielestäsi saisi tuntea yhtä hyvän kahvin makua kuin sinä?
OTA LÄÄKKEET!!!

:LOL:
 

Yhteistyössä