Suoraan sanoen en ymmärrä tuon tunnetun v. 2022 leskeksi jääneen uutisankkurin itsensä jatkuvaa tyrkyttämistä mediaan uusine tyttöystävineen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuu, että jotkut täällä mieluummin toivovat, että Tommy olisi vetänyt itsensä kiikkuun...

Eikö ole pääasia, että surun kohdannut on jälleen onnellinen?
On se kerrassaan käsittämätöntä kun selkeästi kerrottu perusasia ei uppoa enemmistöllä kaaliin! Mies oli etelänmailla rilluttelemassa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa ”suruaikana”. Tai itse asiassa hänen luonaan koska hän asuu siellä.
No kukin taaplaa tyylillään mutta sehän se kaikkein vastenmielisintä on että tuokin hempeily piti tuoda koko valtakunnan tietoisuuteen. Ja SAMAAN AIKAAN nyyhkyttää menetystään kaksinaamaisesti!

On aivan ymmärrettävä että hän on saanut märkää rättiä siitä hyvästä somessa. Ihan oikein. Todella typerä teko. Samoin oli sinun kiikkukommenttisi todella typerä.

Voipi olla, että meitä täti-ihmisiä on täällä useampia Välillä katsos on myös perheasioita hoidettavana ja sepä se saunomisineen yms. yms. on niin mukavaa.

Mites sulla, teitkö mitään tässä välissä vai vieläkö vain runkk. runoilet täällä?
👍Hyvin kirjoitit palstan ikärasistille.
Hänelle riehuminen tarkoittaa kypsän aikuinen neutraalia toteamista ja inhimillistä asennetta elämään.
Tyyppi lienee sama joka tykittää palstan täyteen Sanna, pakkoruotsi ja persujankkausta.
Tommy on jo tehnyt surutyön aikoja sitten.
Elämä jatkuu meillä kaikilla.
Minulla ei ollut elämässäni koskaan mahdollisuutta jäädä sairauslomalle surujen takia. Yle on hyvä työnantaja.
Yleäkin tällä palstalla jatkuvasti arvostellaan ikävösti.
Nukuin hyvin. Nettiin ei kannata jäädä roikkumaan iltamyöhään. Sehän on kaikkien hyvinvointioppien perussääntö.
Ikääntyminen on ihanaa. En ole missään ikävaiheessani ollut koskaan niin typerä kuin suurin osa tämän palstan ilkeilijöistä.
Elin nuoruuteni ilman somea ja kaikki ihanat muistot ovat hyvin muistissa.
Someorjanuorilla elämä jää elämättä, kun koko ajan pitää olla nenä ruudussa kiinni ja vahtia somefeediä.

Kuka on määritellyt kuinka pitkän suruajan kuoleman jälkeen tulee olla? Jos puoliso on ollut sairaana jo vuosia esim syöpä, Alzheimer... niin koko prosessin aikana käsittelee luopumisen ja kuoleman useampaan kertaan. Kuolema on enää piste kaikelle ja helpotus sekä sairaalle että omaisille.

Kuka on määritellyt kuinka pitkän suruajan kuoleman jälkeen tulee olla? Jos puoliso on ollut sairaana jo vuosia esim syöpä, Alzheimer... niin koko prosessin aikana käsittelee luopumisen ja kuoleman useampaan kertaan. Kuolema on enää piste kaikelle ja helpotus sekä sairaalle että omaisille.
Juuri näin. Olen hyvin paljon ajatellut kuolemaa elämäni aikana. Äitini kuoli samalla viikolla kuin lapseni syntyi. Veljeni kertoi hänen hätäilleen synnytystäni lähtöhetkellään.
Olen kokenut läheltä pitää tilanteen.
Joku yliluonnollinen pelasti minut varmalta kuolemalta. Poliisiauto pysäytti minut kotiovellani ja sain kuulla kunniani päin punaista kävelystä. Olin uupunut pitkästä ja hankalasta automatkasta lakkiaisistani. Veljeni (joita oli monta) auto hajosi matkan varrella.
Uskon siihen että jokaisen päivät ovat ennalta määrätyt. Kun saan viestejä lähdöistä en vaivu suruun ja murheeseen. Viime syksynä veljeni kuoli eikä leski halua kertoa syytä lähtöön. Edes hautajaisia hän ei pitänyt vainajan sisaruksille.
Kaikki asiat otan tyynesti vastaan. Meitä on moneen lähtöön.
Itämaiden kulttuureissa kuolema on ilon juhla. Sielu pääsee vapaaksi maallisista murheista. Niin minäkin ajattelen.
Usein ihmettelen miksi olen saanut näin erikoisen elämän. Eräs hyvinvointiguru vastasi kysymykseeni, että minulle on annettu erikoistehtävä. Hän ennusti täysin oikein tulevat ajat. Tässä nyt istun ja vielä odotan milloin minun erityistehtävä alkaa. Ehkä se jo oli ja meni. Ei Jumala pidä lukua hommien suuruudesta. Ehkä kuuluisa hymyni on tehtävistä suurin.

On se kerrassaan käsittämätöntä kun selkeästi kerrottu perusasia ei uppoa enemmistöllä kaaliin! Mies oli etelänmailla rilluttelemassa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa ”suruaikana”. Tai itse asiassa hänen luonaan koska hän asuu siellä.
No kukin taaplaa tyylillään mutta sehän se kaikkein vastenmielisintä on että tuokin hempeily piti tuoda koko valtakunnan tietoisuuteen. Ja SAMAAN AIKAAN nyyhkyttää menetystään kaksinaamaisesti!

On aivan ymmärrettävä että hän on saanut märkää rättiä siitä hyvästä somessa. Ihan oikein. Todella typerä teko. Samoin oli sinun kiikkukommenttisi todella typerä.

Edelleen jatkat tuota valehtelua. Mikä sua vaivaa.?

Mun mielestä taas närkästyminen toisten ihmisten mielipiteille asiassa, mihin tämä ko. toimittaja itse tarjoilee työkalut - jopa iltapäivälehtiä myöten, on yksinkertaisesti tyhmää. Mitäs kertoilee asioitaan. Jos haluaa itselleen vain suitsutusta ja hypetystä, niin kannattaa varmaan miettiä asetukset uusiksi? Toisaalta taas kyseessähän on lopulta ratsastaminen julkisuudessa ja yksi lisäkeinohan siihen parrasvalokeekoiluun on juuri mielensäpahoittaminen ja siitäkin kertominen.
Ja mitä tulee jonkun suruajan pituuteen, niin eiköhän sen määritä surija itse. Elämä kun jokatapauksessa menee eteenpäin.

Hyvin kirjoitit palstan ikärasistille.
Hänelle riehuminen tarkoittaa kypsän aikuinen neutraalia toteamista ja inhimillistä asennetta elämään.
Tyyppi lienee sama joka tykittää palstan täyteen Sanna, pakkoruotsi ja persujankkausta.
Tommy on jo tehnyt surutyön aikoja sitten.
Elämä jatkuu meillä kaikilla.
Minulla ei ollut elämässäni koskaan mahdollisuutta jäädä sairauslomalle surujen takia. Yle on hyvä työnantaja.
Yleäkin tällä palstalla jatkuvasti arvostellaan ikävösti.
Nukuin hyvin. Nettiin ei kannata jäädä roikkumaan iltamyöhään. Sehän on kaikkien hyvinvointioppien perussääntö.
Ikääntyminen on ihanaa. En ole missään ikävaiheessani ollut koskaan niin typerä kuin suurin osa tämän palstan ilkeilijöistä.
Elin nuoruuteni ilman somea ja kaikki ihanat muistot ovat hyvin muistissa.
Someorjanuorilla elämä jää elämättä, kun koko ajan pitää olla nenä ruudussa kiinni ja vahtia somefeediä.

Kiitos ja kivasti kirjoitat itsekin :)

Joo on sama tyyppi. Mikä lie nyt, kun tuosta asiasta sai "kimmokkeen" ja pahan päähänpinttymän.

Yhteistyössä