Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se kerrassaan käsittämätöntä kun selkeästi kerrottu perusasia ei uppoa enemmistöllä kaaliin! Mies oli etelänmailla rilluttelemassa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa ”suruaikana”. Tai itse asiassa hänen luonaan koska hän asuu siellä.Tuntuu, että jotkut täällä mieluummin toivovat, että Tommy olisi vetänyt itsensä kiikkuun...
Eikö ole pääasia, että surun kohdannut on jälleen onnellinen?
Insta ei kyllä ole koko valtakunta. Päivitykset näkyy vain seuraajille?No kukin taaplaa tyylillään mutta sehän se kaikkein vastenmielisintä on että tuokin hempeily piti tuoda koko valtakunnan tietoisuuteen.
Voipi olla, että meitä täti-ihmisiä on täällä useampia Välillä katsos on myös perheasioita hoidettavana ja sepä se saunomisineen yms. yms. on niin mukavaa.
Mites sulla, teitkö mitään tässä välissä vai vieläkö vain runkk. runoilet täällä?
Tuntuu, että jotkut täällä mieluummin toivovat, että Tommy olisi vetänyt itsensä kiikkuun...
Eikö ole pääasia, että surun kohdannut on jälleen onnellinen?
Juuri näin. Olen hyvin paljon ajatellut kuolemaa elämäni aikana. Äitini kuoli samalla viikolla kuin lapseni syntyi. Veljeni kertoi hänen hätäilleen synnytystäni lähtöhetkellään.Kuka on määritellyt kuinka pitkän suruajan kuoleman jälkeen tulee olla? Jos puoliso on ollut sairaana jo vuosia esim syöpä, Alzheimer... niin koko prosessin aikana käsittelee luopumisen ja kuoleman useampaan kertaan. Kuolema on enää piste kaikelle ja helpotus sekä sairaalle että omaisille.
On se kerrassaan käsittämätöntä kun selkeästi kerrottu perusasia ei uppoa enemmistöllä kaaliin! Mies oli etelänmailla rilluttelemassa ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa ”suruaikana”. Tai itse asiassa hänen luonaan koska hän asuu siellä.
No kukin taaplaa tyylillään mutta sehän se kaikkein vastenmielisintä on että tuokin hempeily piti tuoda koko valtakunnan tietoisuuteen. Ja SAMAAN AIKAAN nyyhkyttää menetystään kaksinaamaisesti!
On aivan ymmärrettävä että hän on saanut märkää rättiä siitä hyvästä somessa. Ihan oikein. Todella typerä teko. Samoin oli sinun kiikkukommenttisi todella typerä.
Hyvin kirjoitit palstan ikärasistille.
Hänelle riehuminen tarkoittaa kypsän aikuinen neutraalia toteamista ja inhimillistä asennetta elämään.
Tyyppi lienee sama joka tykittää palstan täyteen Sanna, pakkoruotsi ja persujankkausta.
Tommy on jo tehnyt surutyön aikoja sitten.
Elämä jatkuu meillä kaikilla.
Minulla ei ollut elämässäni koskaan mahdollisuutta jäädä sairauslomalle surujen takia. Yle on hyvä työnantaja.
Yleäkin tällä palstalla jatkuvasti arvostellaan ikävösti.
Nukuin hyvin. Nettiin ei kannata jäädä roikkumaan iltamyöhään. Sehän on kaikkien hyvinvointioppien perussääntö.
Ikääntyminen on ihanaa. En ole missään ikävaiheessani ollut koskaan niin typerä kuin suurin osa tämän palstan ilkeilijöistä.
Elin nuoruuteni ilman somea ja kaikki ihanat muistot ovat hyvin muistissa.
Someorjanuorilla elämä jää elämättä, kun koko ajan pitää olla nenä ruudussa kiinni ja vahtia somefeediä.