suonikohjuista eroon luontaistuotteilla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiqustiina

Vieras
haluaisin kuulla kokemuksia miten olette päässyt eroon suonikohjuista? lueskelin netistä että luontaistuotteista olisi jotain hyötyö esim. Varesil. Onko täällä kukaan kokeillut kyseistä tuotetta?

Minua kiinnostaa myös, onko kokemuksia Varesil tuotteesta? En löytänyt kyseistä tuotetta ainakaan Suomalaisista luontaistuotekaupoista, pelkästään Varesilin omilta nettisivuilta.

Mä en suhtaudu luontaistuotteiden käyttökelpoisuuteen negatiivisesti, mikäli kyse on sellaisista jutuista mitkä ihan järjelläkin ajatellen, voisivat olla hoidettavissa joillakin vaikka lääkärin kirjoittamilla lääkkeilläkin.

Suonikohjut eivät kyllä häivy mihinkään millään tropeilla, eivätkä ilman kirurgiaa.
Nehän ovat laskimolaajentumia. Se on vähän sama ilmiö, kuin että puhalltaisit ilmapallon täyteen. Kun se siitä tyhjenee, se on veltostunut eikä enää palaudu entiseen muotoonsa. Laskimoille joissa veri kulkee, on käynyt noin.

haluaisin kuulla kokemuksia miten olette päässyt eroon suonikohjuista? lueskelin netistä että luontaistuotteista olisi jotain hyötyö esim. Varesil. Onko täällä kukaan kokeillut kyseistä tuotetta?

Minulla on ollut oikeastaan koko aikuisikäni helposti turvotusta ja painontunnetta säärissä; jo tunnin lentomatka tekee sen ja lämmin ilma, paljon jaloilla oleminen jne... sitten jossain vaiheessa alkoi ilmaantua vähän pullottavia muutamia kohtia suoniin pohkeiden yläosiin. Sukuni naisilla on muutamilla leikattu suonikohjut alle 40 vuotiaana. Liikun paljon, olen aina ollut hoikka ja syön suht terveellisesti, joten en keksinyt miten voisin elämäntavoillani vaikuttaa suonikohjuihin. Mietinkin että pitääkö minunkin jo hankkiutua leikkaukseen ja lueskelin niistäkin.

Löysin sitten netistä tuon Varesilin ja käytin Varesilia kahden pakkauksen verran. Aloitin kesän alussa. Paketissa neuvotaan annostukseksi 2 kapselia päivässä mutta otin vain yhden. Olisinko käyttänyt kuukauden verran, kun huomasin selkeän muutoksen, sääreni eivät turvotelleet niin helposti ja pullottavat suonet olivat poissa, vaikka kesä oli kuuma...Sääreni tuntuivat paljon kevyemmiltä ja hoikemmiltakin. Joten minulle ainakin auttoi! En tiedä tarkkaan mikä tuotteen toimintamekanismi on mutta etsin lisää tietoa aineosista netistä ja aikas montaa niistä käyetään laihdutuslääkkeissä. Joten perustuisko sitten ainakin jonkin verran aineenvaihdunnan kiihdyttämiseen, turvotuksen vähenemiseen jne...huomasin tosiaan tuon tehon myös muualla kehossani, ei ollut turvotuksia. Kannattaa siis kokeilla, yksilöllisesti voi tietty toimia jokaisella mutta että tämmönen kokemus mulla : )

Tähän vaivaan on oikeastkin toimiva luonnonhoito. Verijuotikas imee mielellään....
pic_5_633907_k633908_1200.jpg