SUONENVETO. Kenellä vetää joskus suonta jostain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tuossa pohkeen keskikohdassa on ikäänkuin piste, joka kramppaa.
Tuska on aivan tajuton ja joskus ihan pitää itkua vääntää sen kivun kanssa.
Tätä on nyt jatkunut puolisen vuotta. :(

No mulla vetää suonta joka yö ja monta kertaa. Kehoitettiin aloittamaan magnesiumin syönti. Tosin, mulla se ei ainakaan ole tehonnut, liekö ihan vaan tän raskauden piikkiin sitten voi laittaa. Mutta siis tuota magnesiumia varmaan kannattaa ainakin kokeilla.

miehellä vetää tasan joka kerta kesken sekstailun varpaasta!!mulla vetää yleensä pohkeesta ja tosissaa se sattuu ja mulla jopa niin et kävelyki seuraavan pvän sattuu =(

Raskaana ollessa noita kramppeja tuli kumpaankin pohkeeseen liian usein. Ei auttanut kun töniä ukko hereille ja käskeä hänet pakottamaan jalka suoraksi ja hieromaan ja hätätapauksessa kiikuttamaan suolaa että kramppi laukeaisi.

mulla kans välillä vetää suonta pohkeesta, aina jommasta kummasta, mies sanoo ettei se oo suonenvetoa vaan lihaskramppia, ei ymmärrä että mistä toi suonenvetosana tulee ja se että sitä käytetään niin paljon mutta mäkin käytän kyllä tota suonenveto-sanaa

Kramppeihin auttaa yleensä magnesium. Jos taas saat liian vähän kalsiumia ruuasta niin kalkkitabletit auttavat. Kolmas konsti on jos kumpikaan ei äskeisistä yhdessä nautittuina auta niin ostakaa kaks+ special:ia apteekista. Lääkärikään ei osannut sanoa miksi se auttaa, mutta pääasia että saa avun. Katsokaa kun syötte magnesiumia ettette ylitä annostusta, eteenkin jos lisänä on joku monivitamiini.

Yhteistyössä