Suomipopin aamulypsy loppui, mitä Petra ja Perälä aikovat?

"vieras"
Aamulypsy oli paras,täällä se ei kuulu mut työmatkalla puolesta välistä matkaa ehdin sit kuunnella puolisen tuntia eli aivan liian vähän. Eikös ton aamulypsyn tilalla ala Esko Eerikäisen ja Janne Katajan yhteinen aamupläjäys. Toi Kataja on niin väsyttävä et tästä lähtien tarvii kai aamusin kuunnella iskelmää työmatkoilla.
 
"mai"
[QUOTE="vieras";25289421]joo ne molemmat siirtyy metro fm:lle joka kuuluu vaan jossain pk-seudulla.. .:((([/QUOTE]

Ai ne siirtyy sinne. No, mä en Petrasta välittäny joten ei haittaa vaikka tuo ei täällä kuullukkaan.
Anni on hyvä Voicen aamussa :)
 
"vieras"
[QUOTE="mai";25325518]Ai ne siirtyy sinne. No, mä en Petrasta välittäny joten ei haittaa vaikka tuo ei täällä kuullukkaan.
Anni on hyvä Voicen aamussa :)[/QUOTE]

onk anni voicella? millo se on siellä äänessä?
 
"mai"
[QUOTE="vieras";25325571]onk anni voicella? millo se on siellä äänessä?[/QUOTE]

Joo Anni siirty Voicelle silloin joskus syksyllä. Aamulla on äänessä. :) Niillä on kyllä hyvä show siellä :D Ja eläinuutiset tietenkin mukana ;)
 
"vieras"
[QUOTE="mai";25325597]Joo Anni siirty Voicelle silloin joskus syksyllä. Aamulla on äänessä. :) Niillä on kyllä hyvä show siellä :D Ja eläinuutiset tietenkin mukana ;)[/QUOTE]

mutta mihin aikaan aamusta et pystyisköhän työmatkalla kuunnella?
 
"vieras"
[QUOTE="mai";25325643]6-9[/QUOTE]

Kiva! nyt mäkin vaihdan voicen aamuun,kuuluu vähän paremmin kun suomipop ja pidemmän matkan.Heti huomenna! Näkyy olevan hedberg kans keimeissä ainakin joskus,se on mun lemppari stand up koomikko:D
 
"vieras"
[QUOTE="moi";25325728]ennen petraa jaajon seurana oli joku nainen (en muista nimeä) joka jäi äippälomalle.
missäs se nyt on?[/QUOTE]

no se on just tuo anni joka nyt voicella
 

Yhteistyössä